تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
کد خبر : 19011

استاندار: استفاده از ماسک،خودکار و استامپ شخصی دربانکها ضروری است

استاندار: استفاده از ماسک،خودکار و استامپ شخصی دربانکها ضروری است

استاندار اصفهان گفت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، خودکار و استامپ شخصی و جلوگیری از تجمعات در شعب بانک‌های استان ضروریست. به گزارش  دنیای اسرار، عباس رضایی روز شنبه در جمع مدیران بانک‌های استان در سالن اجتماعات استانداری افزود: پرسنل و ارباب رجوع از فردا ۱۵ تیرماه نباید بدون ماسک وارد بانک‌ها و

Print Friendly, PDF & Email

استاندار اصفهان گفت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، خودکار و استامپ شخصی و جلوگیری از تجمعات در شعب بانک‌های استان ضروریست.

به گزارش  دنیای اسرار، عباس رضایی روز شنبه در جمع مدیران بانک‌های استان در سالن اجتماعات استانداری افزود: پرسنل و ارباب رجوع از فردا ۱۵ تیرماه نباید بدون ماسک وارد بانک‌ها و ادارات و اماکن سرپوشیده شوند.
وی با اشاره به اینکه ضمن ارایه خدمت به مردم پروتکل‌های بهداشتی سختگیرانه در بانک‌ها اعمال شود، تصریح کرد: پرسنل بانک‌ها اجازه بی احترامی به مردم را ندارند و تنها با تذکر دادن مردم را به استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی تشویق کنند.
استاندار اصفهان، کم تحرکی را در ابتلا به کرونا موثر دانست و اظهار کرد: نوع کار بانک پر استرس است و استرس یکی از زمینه‌های مثبت شدن کرونا ویروس است.
رضایی تاکید کرد: مراجعه کنندگان به بانک‌ها از خودکار شخصی و استامپ و ماسک استفاده کنند همچنین باید تمهیدات زندگی با کرونا در ادارات اندیشیده شود.
استاندار اصفهان گفت: امروز شرایط خاصی در کشور حکم فرماست و به دلیل شرایط اقتصادی تاب آوری مردم کاهش یافته است و نمی‌توان تمام سیاست‌ها را یک جا انجام داد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان