تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۱
کد خبر : 38912

راز قتل دختر بچه 11 ساله اصفهاني فاش شد

راز قتل دختر بچه 11 ساله اصفهاني فاش شد

  رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان از دستگيري مادري که فرزند 11 ساله خود را به قتل رسانده بود خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ”حسين تُرکيان” گفت: در پي وصول شکايت مادری مبني بر فقدان دختر 11 ساله، موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با جرائم جنايي استان قرار گرفت. رئيس پليس آگاهي

Print Friendly, PDF & Email

 

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان از دستگيري مادري که فرزند 11 ساله خود را به قتل رسانده بود خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ”حسين تُرکيان” گفت: در پي وصول شکايت مادری مبني بر فقدان دختر 11 ساله، موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با جرائم جنايي استان قرار گرفت.

رئيس پليس آگاهي استان اصفهان افزود: با توجه به حساسيت موضوع، بررسي هاي تخصصي کاراگاهان اداره مبارزه با جرائم جنايي استان اصفهان آغاز که در نتیجه اقدامات صورت گرفته مشخص شد مادر طفل گمشده، با اظهارات ضد و نقيض خود قصد گمراه کردن پلیس را دارد، لذا دستگير و طي بازجويي هاي فني و تخصصي و در مواجهه با مدارک و ادله کاراگاهان جنايي، پرده از راز قتل دختر 11 ساله خود برداشت و گفت:

در روز حادثه دخترم را به يک باغ متروکه خارج از شهر بردم و اقدام به وارد کردن چندين ضربه چاقو به وی کرده، سپس جنازه او را آتش زده و از محل متواري شدم، و با مراجعه به پليس، مفقودیش را اعلام کردم.

سرهنگ ترکیان خاطر نشان کرد: با اعتراف مادر به قتل دختر 11 ساله خود، کاراگاهان به صحنه جرم اعزام و جسد سوخته شده طفل، کشف شد.

وی در پایان افزود: قاتل به همراه پرونده متشکله، جهت انجام اقدامات قانونی و بررسی علل و انگیزه جرم، در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان