تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
کد خبر : 12500

تصادف سمند و پراید با یک کشته و ۱۳ مجروح در اصفهان

تصادف سمند و پراید با یک کشته و ۱۳ مجروح در اصفهان

تصادف سمند و پراید با یک کشته و ۱۳مجروح در اصفهان به گزارش دنیای اسرار:رئیس پلیس راه استان از تصادف یک دستگاه سواری سمند با یک پراید در آزاد راه امیرکبیر و فوت یک نفر و مجروح شدن ۱۳ نفر خبر داد. سرهنگ“حسین پورقیصری” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: پساز

Print Friendly, PDF & Email

تصادف سمند و پراید با یک کشته و ۱۳مجروح در اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:رئیس پلیس راه استان از تصادف یک دستگاه سواری سمند با یک پراید در آزاد راه امیرکبیر و فوت یک نفر و مجروح شدن ۱۳ نفر خبر داد.

سرهنگ“حسین پورقیصری” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: پساز تماس مردمی با سامانه ۱۱۰ پلیس و اعلام تصادف ۲ دستگاه خودروی سبک در آزاد راه”امیرکبیر”، بلافاصله ماموران انتظامی و پلیس راه به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی ماموران مشخص شد یک سواری سمند با یک سواری پراید به شدت با یکدیگر برخورد کرده که متاسفانه یک سرنشین از سمند در دم فوت و ۱۳ سرنشین دیگر نیز مجروح شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: علت این حادثه رانندگی توسط ماموران پلیس راه”کاشان-اصفهان” نقص فنی لاستیک خودروی سمند و عدم توانایی راننده درکنترل وسیله نقلیه اعلام شده است.رئیس پلیس راه اصفهان ازرانندگان خواست: حتما با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند، توجه کامل به جلو واطراف داشته باشند ازعجله و شتاب در رانندگی بپرهیزند و هنگامی که احساس خستگی وخواب آلودگی داشتید در مکانی امن توقف و استراحت کنید

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان