تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱
کد خبر : 15783

وفاق ملی و نشاط اجتماعی جامعه را به اهداف متعالی نزدیک تر می کند

وفاق ملی و نشاط اجتماعی جامعه را به اهداف متعالی نزدیک تر می کند

وفاق ملی ونشاط اجتماعی جامعه را به اهداف متعالی نزدیک تر می کند استاندار اصفهان عنوان کرد: باید وفاق ملی و نشاط اجتماعی بیشتر شود تا جامعه به اهداف متعالی خود نزدیک تر گردد اما در حال حاضر بیش از هرچیز نیازمند ایجاد ساختاری مشخص با مدیریت واحد در حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی در

Print Friendly, PDF & Email

وفاق ملی ونشاط اجتماعی جامعه را به اهداف متعالی نزدیک تر می کند

استاندار اصفهان عنوان کرد: باید وفاق ملی و نشاط اجتماعی بیشتر شود تا جامعه به اهداف متعالی خود نزدیک تر گردد اما در حال حاضر بیش از هرچیز نیازمند ایجاد ساختاری مشخص با مدیریت واحد در حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی در زمینه مسائل اجتماعی هستیم.

به گزارش دنیای اسرار، دکتر عباس رضایی در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت و خانواده که با حضور معاون امور آسیب ها و مسایل اجتماعی سازمان امور اجتماعی وزارت کشور و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط و صاحب نظران و اساتید دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: بهبود رتبه استان اصفهان در حوزه مشارکت و سرمایه های اجتماعی باعث خرسندی است اما باید در خصوص مسائل اجتماعی استان ریشه یابی عمیق و کارشناسی کرد چراکه این مسائل از یکدیگر جدا نمی شوند.

استانداراصفهان عنوان کرد: باید وفاق ملی و نشاط اجتماعی بیشتر شود تا جامعه به اهدافمتعالی خود نزدیک تر گردد اما در حال حاضر بیش از هرچیز نیازمند ایجاد ساختاریمشخص با مدیریت واحد در حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی در زمینه مسائل اجتماعی هستیم.

وی افزود: زیرساخت های خوبی در بین مردم متدین و متعهد استان وجود دارد که می توان با تکیه بر اخلاق و ایمان از آنها در جهت حل معضلات اجتماعی با نگرشی واحد بهره ببریم.

رضایی با اشاره به ارائه طرح جامع سلامت اجتماعی و نقش و جایگاه هنر در مسائل اجتناعی تاکید کرد تاکید کرد: باید تعریف مشخصی از هنر و هنرمند در استان اصفهان ارائه شود.

وی تولید محصولات فرهنگی فاخر و بازی های متنوع و متناسب با گروه های مختلف سنی را گمشده فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانست و تصریح کرد: فضاهای بسیاری همچون مدارس و مطب پزشکان برای کار فرهنگی وجود دارد چراکه مردم ساعاتی را به انتظار در آنجا سپری می کنند و در این مدت می توان با ارائه کتاب و دیگر محصولات فرهنگی، گام های مثبتی در جهت ارتقای سرمایه های اجتماعی برداشت.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: درحال حاضر چهار دفتر تسهیل گری در اصفهان فعالیت دارند و مراکز دیگری نیز به زودی افتتاح می شوند تا آسیب های اجتماعی در نقاط مختلف استان بیش از گذشته کاهش پیدا کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان