تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹
کد خبر : 33323

کشف تریاک زیر بار سنگ آهن

کشف تریاک زیر بار سنگ آهن

  رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف بیش از ۶۴ کیلو مواد افیونی که در زیر بار سنگ آهن یک دستگاه تریلر کشنده جاساز شده بود خبر داد. به گزارش دنیای اسرار: سرهنگ” احمد نیکبخت” درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان

Print Friendly, PDF & Email

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف بیش از ۶۴ کیلو مواد افیونی که در زیر بار سنگ آهن یک دستگاه تریلر کشنده جاساز شده بود خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار: سرهنگ” احمد نیکبخت” درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در یک عملیات مشترک با ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نایین حین کنترل خودروهای عبوری در منطقه شرق استان به یک دستگاه خودروی تریلر کشنده حامل بار سنگ آهن مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از متوقف شدن خودرو طی هماهنگی با مرجع قضائی آن را به طور دقیق مورد بازرسی قرار دادند که در نهایت ۶۳ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک و ۹۷۷ گرم مُرفین کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: در این رابطه خودرو توقیف و راننده آن برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان