تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
کد خبر : 38707

برگزاری ۲۴ نمایشگاه صنایع‌دستی همزمان با هفته فرهنگی اصفهان

برگزاری ۲۴ نمایشگاه صنایع‌دستی همزمان با هفته فرهنگی اصفهان

شهردار اصفهان خبر داد: برگزاری ۲۴ نمایشگاه صنایع‌دستی همزمان با هفته فرهنگی اصفهان شهردار اصفهان از برگزاری ۲۴ نمایشگاه صنایع دستی و ۸۵ برنامه فرهنگی و ورزشی در هفته فرهنگی اصفهان خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:علی قاسم‌زاده با اشاره به تدارک ۲۴ نمایشگاه صنایع‌دستی و ۸۵ برنامه فرهنگی و ورزشی ویژه هفته فرهنگی اصفهان

Print Friendly, PDF & Email

شهردار اصفهان خبر داد:
برگزاری ۲۴ نمایشگاه صنایع‌دستی همزمان با هفته فرهنگی اصفهان
شهردار اصفهان از برگزاری ۲۴ نمایشگاه صنایع دستی و ۸۵ برنامه فرهنگی و ورزشی در هفته فرهنگی اصفهان خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:علی قاسم‌زاده با اشاره به تدارک ۲۴ نمایشگاه صنایع‌دستی و ۸۵ برنامه فرهنگی و ورزشی ویژه هفته فرهنگی اصفهان خبر داد و گفت: هفته فرهنگی اصفهان از سوم اردیبهشت آغاز می‌شود و به همین مناسبت، برنامه‌های متنوعی ازسوی معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان پیش‌بینی شده است.

وی اظهار کرد: هفته فرهنگی اصفهان از سوم اردیبهشت آغاز می‌شود و به همین مناسبت، برنامه‌های متنوعی ازسوی معاونت فرهنگی شهرداری پیش‌بینی شده که بخشی از آنها با مشارکت مردم و مجموعه‌های فرهنگی با رویکرد محله‌محوری، بخشی دیگر در سطح مناطق و بخشی نیز به‌عنوان برنامه های شاخص در سطح شهر و ویژه عموم شهروندان برگزار می‌شود.

وی از تدارک ۲۴ نمایشگاه صنایع‌دستی و ۸۵ برنامه فرهنگی و ورزشی ویژه هفته فرهنگی اصفهان خبر داد و افزود: از برنامه‌های شاخص در این ایام، ویژه برنامه‌ای با حضور هنرمندان مطرح کشور است که آثاری درباره اصفهان خلق کرده‌اند. این برنامه به‌مدت پنج شب در پردیس هنر میزبان عموم علاقه‌مندان خواهد بود.

شهردار اصفهان برگزاری آیین اختتامیه مسابقه بین‌المللی «نقاشی پوپک» را از دیگر رویدادهای مهم در هفته فرهنگی اصفهان دانست و گفت: این جشنواره امسال از رشد کمی و کیفی قابل‌توجهی برخوردار بوده و بیش از ۸ هزار اثر از ۲۹۴ شهر در ایران و ۲۸ شهر خارجی برای دبیرخانه ارسال شده است.

قاسم‌زاده از برگزاری زنگ انشا با موضوع «من در اصفهان ۱۴۱۰» خبر داد و گفت: این برنامه از جمله برنامه‌هایی است که امسال برای نخستین‌بار در هفته فرهنگی اصفهان با مشارکت اداره آموزش و پرورش در مدارس شهر برگزار می‌شود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان