تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۰
کد خبر : 38704

کارسوق نجاری در موسسه آموزشی پالایش نفت اصفهان برای دانش آموزان برگزار شد

کارسوق نجاری در موسسه آموزشی پالایش نفت اصفهان برای دانش آموزان برگزار شد

  مدیر آموزش و تعالی منابع انسانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت :مهارت آموزی یکی از محورهای پایه ریزی شده موسسه آموزشی غیردولتی پالایش نفت اصفهان می باشد. به گزارش دنیای اسراربه نقل ازواحد رسانه روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان فرشته مشهدی افزود :کارسوق نجاری کارگاه یک روزه کار با چوب و ساخت

Print Friendly, PDF & Email

 

مدیر آموزش و تعالی منابع انسانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت :مهارت آموزی یکی از محورهای پایه ریزی شده موسسه آموزشی غیردولتی پالایش نفت اصفهان می باشد.

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازواحد رسانه روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان فرشته مشهدی افزود :کارسوق نجاری کارگاه یک روزه کار با چوب و ساخت هواپیما و ساعت توسط دانش آموزان بود که در درجه اول با هدف همدلی و حمایتگری والدین از دانش آموزان و سپری نمودن ساعاتی بدون دغدغه در کنار فرزندان همچنین مهارت آفرینی و سوق به کارآفرینی و استعدادیابی و پرورش استعدادها اجرایی گردید.

همچنین کارشناس منابع و تهیه محتوای اموزشی هلدینگ پتروپالایش اصفهان افزود: خوشبختانه این کارگاه با اظهار رضایت بالای والدین و دانش آموزان همراه بود.

نیرو گفت: با توجه به پیش رو بودن فصل تابستان و آغازاوقات فراغت دانش آموزان کارگاه های مهارتی با مضامین مختلف در موسسه آموزشی پالایش نفت اصفهان برگزار خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان