تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
کد خبر : 38767

۲۲ فقره حکم قضایی در جهت رفع تصرف اراضی ملی و دولتی استان اصفهان اجرا شد

۲۲ فقره حکم قضایی در جهت رفع تصرف اراضی ملی و دولتی استان اصفهان اجرا شد

برای برخورد با متخلفان باهدف کاهش جرائم زمین‌خواری؛ ۲۲ فقره حکم قضایی در جهت رفع تصرف اراضی ملی و دولتی استان اصفهان اجرا شد فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان گفت: ۲۲ فقره حکم قطعی قضایی (قلع و قمع و خلع ید) در جهت رفع تصرف اراضی ملی و دولتی استان اصفهان اجرا و اراضی

Print Friendly, PDF & Email

برای برخورد با متخلفان باهدف کاهش جرائم زمین‌خواری؛

۲۲ فقره حکم قضایی در جهت رفع تصرف اراضی ملی و دولتی استان اصفهان اجرا شد

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان گفت: ۲۲ فقره حکم قطعی قضایی (قلع و قمع و خلع ید) در جهت رفع تصرف اراضی ملی و دولتی استان اصفهان اجرا و اراضی به بیت المال بازگردانده شد.

به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ امیرسعید باقری فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان اظهار کرد: ۵۶.۸ هکتار اراضی ملی و دولتی استان اصفهان با اجرای ۲۲ فقره حکم قطعی قضایی (قلع و قمع و خلع ید) در سال گذشته رفع تصرف شد.

وی با اشاره به تشکیل هشت مورد پرونده قضایی (کیفری) در سال گذشته اضافه کرد: صدور اخطاریه به متصرفان اراضی ملی و دولتی استان اصفهان در این مدت ۱۶۰ مورد بوده است.

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان ادامه داد: گشت زنی مستمر در حوزه استحفاظی به منظور پیشگیری تعرض به اراضی، جلوگیری از هر گونه اخلال، تصرف، تعرض، تجاوز، تخریب، ایجاد مزاحمت در اراضی، برخورد قاطع و فوری با متعرضان و متصرفان اراضی دولتی و تهیه و تدوین طرح های موردنیاز به منظور تأمین حفاظت اراضی از جمله وظایف عوامل این یگان است.

وی با بیان اینکه هرگونه اقدام فیزیکی مانند دیوار و فنس کشی در اراضی ملی و دولتی ممنوع و تصرف اراضی ملی و دولتی است گفت: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ بعنوان پل ارتباطی بین مردم و یگان حفاظت اراضی استان در نظر گرفته شده است و هم استانی‌های عزیز می‌توانند تمامی اخبار، اطلاعات و گزارشات خود را پیرامون موضوع زمین خواری اطلاع رسانی کنند و در جلوگیری از وقوع هرگونه تعرض به اراضی ملی با این یگان همکاری و همیاری داشته باشند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان