تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۲
کد خبر : 39230

جشنواره فروش اینترنت فوق پرسرعت بر بستر فیبر نوری مخابرات

جشنواره فروش اینترنت فوق پرسرعت بر بستر فیبر نوری مخابرات

به مناسبت روز جهانی ارتباطات در اصفهان رقم خورد؛ جشنواره فروش اینترنت فوق پرسرعت بر بستر فیبر نوری مخابرات محمدجواد برمکی رئیس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان از برگزاری جشنواره فروش سرویس تانوما (تار نوری مخابرات ایران) به مناسبت روز جهانی ارتباطات خبر داد. به گزارش  دنیای اسرار:محمد جواد برمکی در تشریح این جشنواره

Print Friendly, PDF & Email

به مناسبت روز جهانی ارتباطات در اصفهان رقم خورد؛ جشنواره فروش اینترنت فوق پرسرعت بر بستر فیبر نوری مخابرات

محمدجواد برمکی رئیس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان از برگزاری جشنواره فروش سرویس تانوما (تار نوری مخابرات ایران) به مناسبت روز جهانی ارتباطات خبر داد.

به گزارش  دنیای اسرار:محمد جواد برمکی در تشریح این جشنواره گفت: جشنواره فروش سرویس تانوما یا همان اینترنت فیبر نوری بر بستر FTTH ویژه ی مشترکین جدید، در سطح استان اصفهان برگزار می شود که شامل طرح ها و پلن های فروش متعددی می باشد و دارای بهترین شرایط فروش سرویس بر بستر FTTH بوده، که متقاضیان می‌توانند متناسب با نیاز خود نسبت به انتخاب و ثبت نام اقدام نمایند.

برمکی اضافه کرد: پیشنهاد ویژه ما به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات به مشترکین عزیزی که برند با سابقه ی مخابرات را انتخاب می‌کنند و به جمع میلیونی مشترکین باند پهن مخابرات اصفهان می‌ پیوندند، طرح اقتصادی و مقرون به صرفه ای است که از مزایای آن می توان به ۵۴۰ گیگ ترافیک بین الملل به علاوه ۲۰۰۰ گیگ هدیه رایگان، همراه با با فیبرکشی داخلی و مودم رایگان و سرعت بسیار عالی اشاره کرد.

وی افزود: این جشنواره یک فرصت استثنایی برای هم استانی های عزیز است که هم مشترکین خانگی و هم کسب و کارها می‌ توانند از آن بهره مند شوند.

رئیس اداره روابط عمومی مخابرات اصفهان خاطرنشان کرد: متقاضیان عزیز می توانند به یکی از روش‌ های ساده زیر، بصورت غیرحضوری در این طرح ثبت نام نمایند:

مراجعه به سایت: tanoma.tce.ir

و یا تماس با سامانه تلفنی ۲۰۲۰ داخلی۱

رئیس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان با اشاره به مزایای سرویس تانوما گفت: سرعت دانلود و آپلود فوق العاده، عدم حساسیت به نویز، عدم تاثیرپذیری از فاصله تا مرکز مخابراتی، پینگ تایم بسیار پایین از جمله مزایای این سرویس است که امکان استفاده از این سرویس برای اتصال همزمان چند کاربر بدون افت سرعت، بازی‌ های آنلاین، معاملات برخط (OnlineTrading) ،آموزش های آنلاین، اتصال به دوربین‌ های مداربسته و تجهیزات امنیتی و….. را فراهم کرده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان