ازمه توسعه ارتباطات روستایی افزایش تعاملات است
مدیر مخابرات منطقه اصفهان:لازمه توسعه ارتباطات روستایی افزایش تعاملات است مدیر مخابرات منطقه اصفهان با اشاره به برگزاری جلسات تعاملی برای هم افزایی هر چه بیشتر دستگاه های خدماتی و حاکمیتی بیان کرد: لازمه توسعه ارتباطات روستایی افزایش همین تعاملات است. به گزارش دنیای اسرار: اسماعیل قربانی در نشست مدیر مخابرات اصفهان با



















