تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
کد خبر : 15068

تریبون پاسخگویی ۳۶۳۶ ( این قسمت : تلفن ثابت )

تریبون پاسخگویی ۳۶۳۶ ( این قسمت : تلفن ثابت )

تریبون پاسخگویی ۳۶۳۶ ( این قسمت : تلفن ثابت )  سامانه  تلفنی ۳۶۳۶  در  استان اصفهان جهت مطرح نمودن هرگونه سوال ، انتقاد و یا پیشنهاد در اختیار مشترکین محترم مخابرات قرار دارد و مشترکین میتوانند هر پنجشنبه از طریق برنامه رادیویی چتر ارتباط پاسخ سوالات خود را دریافت نمایند . به گزارش دنیای اسرار

Print Friendly, PDF & Email

تریبون پاسخگویی ۳۶۳۶ ( این قسمت : تلفن ثابت )

 سامانه  تلفنی ۳۶۳۶  در  استان اصفهان جهت مطرح نمودن هرگونه سوال ، انتقاد و یا پیشنهاد در اختیار مشترکین محترم مخابرات قرار دارد و مشترکین میتوانند هر پنجشنبه از طریق برنامه رادیویی چتر ارتباط پاسخ سوالات خود را دریافت نمایند .

به گزارش دنیای اسرار ، مجید باطنی منش کارشناس تلفن ثابت ، در برنامه رادیویی چترارتباط ، به تعدادی از سوالات مطرح شده مشترکین از طریق سامانه تلفنی ۳۶۳۶ در خصوص تلفن ثابت به شرح زیر پاسخ داد .

باطنی منش در پاسخ به سوالی در خصوص تغییر نام تلفن ثابت بیان داشت : چنانچه مشترکی درخواست تغییر نام تلفن ثابت را از مالک قبلی به نام جدید دارد میتواند با در دست داشتن سند ملکی و اصل کارت شناسایی به یکی از نقاط ستادی و یا دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه نماید .

وی در ادامه با عنایت به  حذف قبوض تلفن ثابت از مهرماه در شهر اصفهان افزود : سامانه ۳۶۰۶۰ جهت ویرایش و دریافت شماره همراه مشترکین معرفی گردیده است و چنانچه مشترکی امکان دریافت پیامک قبض تلفن ثابت خود را ندارد در اسرع وقت نسبت به ثبت آن از طریق سامانه ۳۶۰۶۰ اقدام نماید .



Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان