تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
کد خبر : 16761

دستاوردهای پلیس اصفهان

دستاوردهای پلیس اصفهان

دستاوردهای پلیس اصفهان فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان:اپلیکیشن همپا ۵۰۰ متر مانده به پیچ‌های خطرناک به راننده هشدار می‌دهد و این اپلیکیشن قابل نصب بر روی تلفن همراه است. به گزارش دنیای اسرار:سردار مهدی معصوم‌بیگی در حاشیه بازدید از دستاوردهای ۳ سال اخیر پلیس اصفهان با بیان اینکه یکی از راهبردهای اساسی نیروی انتظامی هوشمند

Print Friendly, PDF & Email

دستاوردهای پلیس اصفهان

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان:اپلیکیشن همپا ۵۰۰ متر مانده به پیچ‌های خطرناک به راننده هشدار می‌دهد و این اپلیکیشن قابل نصب بر روی تلفن همراه است.

به گزارش دنیای اسرار:سردار مهدی معصوم‌بیگی در حاشیه بازدید از دستاوردهای ۳ سال اخیر پلیس اصفهان با بیان اینکه یکی از راهبردهای اساسی نیروی انتظامی هوشمند سازی پلیس است، اظهار کرد: امروز این امکان برای پلیس فراهم شده که بتواند توسط فناوری، ابزار و تجهیزات کشف علمی جرم را با سرعت و دقت انجام دهد.
وی افزود: هوشمندسازی پلیس این امکان را به ما می‌دهد که ظرفیت‌های پلیس را با نیازها منطبق کنیم.
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان در خصوص استفاده از پلیس هوشمند در حوزه راهنمایی و رانندگی گفت: در این مورد از خودروهای مکانیزه جهت ثبت تخلفات راهنمایی و رانندگی استفاده شده است.
وی در ادامه گفت: در حوزه پایش جاده‌ها و معابر و خیابان‌ها با استفاده از سیستم‌های هوشمند می‌توانیم به طور دقیق مشخص کنیم که گره‌های ترافیکی، تصادفات و امداد خواهی‌ها در چه مکان‌هایی ایجاد شده و از این طریق بتوانیم به موقع پاسخگو باشیم.
سردار معصوم بیگی به سامانه هدایت هوشمند گشتی‌های پلیس اشاره و تشریح کرد:سامانه این امکان را به فرماندهان می‌دهد تا از نظر جغرافیایی واحد‌های گشتی خود درسطح شهر آگاه شوند و از این طریق می‌توانند واحد گشتی مورد نظر را به نزدیکترین فوریت امداد خواهی بفرستند.
وی به دو نوآوری و خلاقیت در نیروی انتظامی اشاره و تصریح کرد: آتش سرد که توسط نیروی برق ایجاد و فاقد آلودگی‌های زیست محیطی است و اعلام می‌کند که در مکان مورد نظر حادثه ای رخ داده است.
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان در ادامه افزود: اپلیکیشن همپا نیز ۵۰۰ متر مانده به پیچ‌های خطرناک به راننده هشدار می‌دهد و این اپلیکیشن قابل نصب بر روی تلفن همراه است.
وی ادامه داد: در حوزه مربوط به پیشگیری از سرقت نیز ظرفیت‌های جدیدی ایجاد شده است که از سرقت‌های خشن و سرقت به عنف به ویژه در مناطق حساس پیشگیری می‌کند.
سردار معصوم بیگی با بیان اینکه یکی از بخش‌های این نمایشگاه مربوط به کشف علمی جرم است گفت: در برخی موارد باید سرعت کشف ما به اندازه‌ای سریع باشد که بتوانیم شرایط را مدیریت کنیم و با استفاده از روش‌های کشف علمی جرم این امر محقق می‌شود.
‏به گفته وی بخشی از نمایشگاه نیز مربوط به کشفیات ۱۵ روز اخیر در حوزه سرقت و قاچاق کالا است.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان