تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶
کد خبر : 39160

نشت‌یابی بیش از 40 هزار کیلومتر شبکه و انشعاب گاز در استان اصفهان

نشت‌یابی بیش از 40 هزار کیلومتر شبکه و انشعاب گاز در استان اصفهان

در سال 1402 صورت پذیرفت: نشت‌یابی بیش از 40 هزار کیلومتر شبکه و انشعاب گاز در استان اصفهان بیش از 40 هزار کیلومتر شبکه و انشعاب گاز توسط شرکت گاز استان اصفهان در سال 1402 نشت‌یابی شده است. به گزارش  دنیای اسرار: ابوالقاسم عسکری، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان اظهار کرد: به‌منظور حفظ و صیانت

Print Friendly, PDF & Email

در سال 1402 صورت پذیرفت:

نشت‌یابی بیش از 40 هزار کیلومتر شبکه و انشعاب گاز در استان اصفهان

بیش از 40 هزار کیلومتر شبکه و انشعاب گاز توسط شرکت گاز استان اصفهان در سال 1402 نشت‌یابی شده است.

به گزارش  دنیای اسرار: ابوالقاسم عسکری، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان اظهار کرد: به‌منظور حفظ و صیانت از دارایی‌های ملی و افزایش ایمنی و در راستای گازرسانی ایمن و مستمر، هر ساله تمامی شبکه‌ها، تأسیسات و ایستگاه‌های گازرسانی نشت‌یابی می‌شود.

عسکری افزود: در سال 1402 بیش از 40 هزار کیلومتر شبکه و انشعاب و بیش از 5 هزار و 900 ایستگاه شامل ایستگاه‌های تقلیل فشار CGS و CGS/TBS، TBS ، MS ، MRS نشت‌یابی شده است.

وی، با اشاره به اینکه برنامه‌های مدونی برای شناسایی و رفع نشتی‌ها در شرکت گاز استان تدوین شده که تحقق این اهداف می‌تواند زمینه‌ساز ارائه خدمات بدون حادثه و جلوگیری از هدررفت منابع انرژی باشد، تصریح کرد: نشت‌یابی و رفع فوری نشتی احتمالی از اولویت‌های اصلی شرکت گاز استان اصفهان است و در این زمینه هر ساله به طور مستمر و منظم، همکاران تلاشگر نشت‌یاب و بهره‌برداری در سطح شهر و استان نسبت به نشت‌یابی و رفع نشتی‌ها از شبکه‌ها و تأسیسات اقدام می‌کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان ، ضمن تشریح عوامل مختلف نشتی شبکه‌های گازرسانی که شامل فرونشست زمین به دلایل مختلف از جمله خشکسالی، حفاری‌های غیرمجاز و بدون هماهنگی، تنش‌های ناشی از عبور وسایل نقلیه سنگین است، بیان کرد: در این زمینه از مردم و مسئولین سازمان‌ها و ادارات تقاضامندیم در صورت مشاهده هر گونه شرایط ناایمن، مراتب را به مرکز امداد شبانه‌روزی گاز استان به شماره 194 اطلاع دهند. همچنین از هرگونه حفاری، دست‌کاری علمک، رگولاتور و کنتور در سراسر استان خودداری کنند.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان