تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳
کد خبر : 39174

پيام تبريك مديرعامل هلدينگ پتروپالايش اصفهان به مناسبت روز وهفته گراميداشت مقام معلم

پيام تبريك مديرعامل هلدينگ پتروپالايش اصفهان به مناسبت روز وهفته گراميداشت مقام معلم

  به گزارش  دنیای اسراربه نقل ازواحد رسانه روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، متن پیام دکتر محسن قدیری به شرح زیر است: به نام خداوند علم و اندیشه امام علی (ع) می فرمایند: «مَن عَلَّمَنی حَرفاً فَقَد صَیَّرَنی عَبداً. هرکس مرا نکته‌ای آموزد، مرا بنده خویش ساخته است» ١٢ اردیبهشت سالروز شهادت

Print Friendly, PDF & Email

 

به گزارش  دنیای اسراربه نقل ازواحد رسانه روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، متن پیام دکتر محسن قدیری به شرح زیر است:

به نام خداوند علم و اندیشه

امام علی (ع) می فرمایند:

«مَن عَلَّمَنی حَرفاً فَقَد صَیَّرَنی عَبداً. هرکس مرا نکته‌ای آموزد، مرا بنده خویش ساخته است»

١٢ اردیبهشت سالروز شهادت بزرگمرد وارسته، عالمی نستوه، دانشمندی فرزانه و معلمی متفکر و دلسوز استادِ شهید «مرتضی مطهری» است که در رشد و توسعه ی تعلیم و تعلم تأثیری بی‌بدیل داشت و در طول عمر با برکت خویش همواره یاری گر و راهنمای جریان پیروزی انقلاب اسلامی بود.

علم و دانش، زینت و زیور جامعه بشری و پایه و اساس سعادت، پیشرفت و اقتدار یک کشور است و هر گونه تلاش و مجاهدتی در این راه، نوعی جهادی مقدس و شایسته تکریم است. در چنین نگاه ارزشی، حرفه معلمی، افتخاری بزرگ و برخوردار از شرافت و منزلت والا است، و معلمین پرچمدار عرصه علم آموزی و اسباب نجات بشریت از گرداب جهل و نادانی محسوب می‌شوند. انسان‌های فرهیخته و وظیفه شناسی که از سر تعهد و دلسوزی، گام در عرصه خطیر و پرمسؤلیت تعلیم و تعلم نهاده و زمینه ساز رشد و شکوفایی و تحول در جامعه هستند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم فرهیخته استاد شهید مرتضی مطهری و شهدای والا مقام سنگر مقدس تعلیم و تربیت، فرارسیدن روز معلم را به همه اساتید، معلمین و تلاش گران صبور، متعهد و سخت کوش عرصه فرزانگی و دانایی تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیقات همگی این عزیزان را در خدمت به رشد و بالندگی و اعتلای فرهنگ و اندیشه میهن عزیز اسلامی، از درگاه خداوند مسألت می نمایم.

دکتر محسن قدیری

مدیر عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان