تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷
کد خبر : 39219

دیدار مدیر عامل آبفای اصفهان با معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور

دیدار مدیر عامل آبفای اصفهان با معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور

مدیر عامل آبفای اصفهان به همراه عباس مقتدایی و حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی نقدعلی نمایندگان مردم اصفهان وخمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با داود منظور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشوردیدار کرد. به گزارش دنیای اسرار:در این جلسه حسین اکبریان گزارشی از برنامه ها ،پروژه های درحال اجرا ونیمه

Print Friendly, PDF & Email

مدیر عامل آبفای اصفهان به همراه عباس مقتدایی و حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی نقدعلی نمایندگان مردم اصفهان وخمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با داود منظور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشوردیدار کرد.

به گزارش دنیای اسرار:در این جلسه حسین اکبریان گزارشی از برنامه ها ،پروژه های درحال اجرا ونیمه تکمیل آب و فاضلاب استان و اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل آنها ارائه کرد .
اکبریان در این دیدار با بیان اینکه قدمت شبکه فاضلاب شهر اصفهان حدود ۶۲ سال می باشد ،گفت :حجم زیادی از این شبکه دچار خوردگی و فرسودگی شده و همه روزه شاهد حوادث متعددی در سطح معابر شهری هستیم ،که مشکلات اجتماعی ، بهداشتی و زیست محیطی را بهمراه دارد.
اکبریان در ادامه بیان کرد : با بررسی و مطالعات انجام شده هم اکنون ۳۰ کیلومتر از این شبکه با وضعیت فوق بحرانی شناسایی شده و بازسازی اقطار بزرگ و کلکتورهای اصلی باتوجه به محدودیت منابع جاری و عمرانی میسر نبوده و نیاز به تخصیص اعتبار ویژه دارد .
اکبریان ایجاد تاسیسات شبکه فاضلاب جهت شهر قهجاورستان ، شهرک‌های الهیه،ارغوانیه ،میلادنور ،تکمیل سامانه آبرسانی اصفهان بزرگ ، تکمیل فاضلاب شهرخمینی شهر ،نجف آباد و گلپایگان را ازبرنامه های مهم و طرح‌های نیمه تمام شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان برشمرد که تکمیل آنها نیازمند تخصیص اعتبارات ویژه می باشد .
در ادامه این دیدار معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشورضمن بررسی موارد ذکر شده ، درخصوص پیگیری موضوعات مطرح شده دستوراقدام وانجام مساعدت لازم صادر نمودند .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان