تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶
کد خبر : 13499

معرفی داوران بخش مسابقات سراسری قرآن کریم

معرفی داوران بخش مسابقات سراسری قرآن کریم

معرفی داوران بخش مسابقات سراسری قرآن کریم مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان: ۲۴ داور در بخش بانوان چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم معرفی شدند.به گزارش دنیای اسرار:ایمان خواجه با اشاره به گزارش دبیرخانه مسابقات ملی قرآن کریم گفت: بر اساس آخرین اعلام دبیرخانه مسابقات ملی قرآن کریم

Print Friendly, PDF & Email

معرفی داوران بخش مسابقات سراسری قرآن کریم

مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان: ۲۴ داور در بخش بانوان چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم معرفی شدند.
به گزارش دنیای اسرار:ایمان خواجه با اشاره به گزارش دبیرخانه مسابقات ملی قرآن کریم گفت: بر اساس آخرین اعلام دبیرخانه مسابقات ملی قرآن کریم اسامی داوران بخش بانوان چهل‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن اعلام شد.
وی افزود: بر این اساس ۲۴ نفر از بانوان در تیم داوری این دوره از مسابقات حضور دارند و برای هر آیتم این مسابقات دو داور معرفی شده است.
مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خاطر نشان کرد: بر همین اساس در رشته‌های حفظ کل و قرائت تحقیق، زهرا بهاری و بهجت‌السادات موسوی‌زاده، داوری بخش صوت ناهید سلطانی و راضیه جمالی در بخش لحن، سیده‌طاهره میرغیاثی در بخش وقف و ابتدا، مرجانه نیاورانی و اعظم تشیعی‌فرد در بخش تجوید و فاطمه حسینی‌فر و زهرا افخمی در بخش حسن حفظ به امر داوری مسابقات می‌پردازند
وی ادامه داد: نجمه شعبانی به عنوان هادی حفاظ و اعظم الماسی نیز به عنوان سرپرست هیئت داوران معرفی شده‌اند.
مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان پیرامون حضور داوران در دیگر رشته‌های این دوره از مسابقات گفت: در رشته‌های حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء و قرائت ترتیل نیز زینب آقایی و فاطمه ‌رحیمی‌فرد در بخش لحن، فاطمه یگانگی و بدریه زاهدی در بخش وقف و ابتدا، صدیقه حسینی و وجیهه شیخ‌فرشی در بخش تجوید و زهرا صریحی‌نژاد و راضیه نظری نیز در بخش حسن حفظ به عنوان داور معرفی شده‌اند.
خواجه گفت: در این بخش حوریه عقبایی به عنوان سرپرست هیئت داوران معرفی شده است و همچنین استاد راهنمای بخش بانوان چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نیز فرخنده کریم‌زاده است.
گفتنی است چهل و دومین مسابقات ملی قرآن کریم از ۶ تا ۱۱ مهر ماه در بخش برادران و از ۱۱ تا ۱۹ مهر ماه در بخش خواهران به همت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان و به میزبانی دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان