تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱
کد خبر : 13892

پیشگامی پلیس در فناوری و کشفیات

پیشگامی پلیس در فناوری و کشفیات

پیشگامی پلیس در فناوری و کشفیات فرمانده انتظامی استان اصفهان: نیروی انتظامی در حوزه استفاده از فناوری و تجهیزات پیشگام از دیگر دستگاه‌ها است‌. به گزارش دنیای اسرار:سردار معصوم بیگی در حاشیه نمایشگاه دستاوردها و کشفیات قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل نیروی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه شعار پلیس در سال جاری پلیس هوشمند

Print Friendly, PDF & Email


پیشگامی پلیس در فناوری و کشفیات

فرمانده انتظامی استان اصفهان: نیروی انتظامی در حوزه استفاده از فناوری و تجهیزات پیشگام از دیگر دستگاه‌ها است‌.

به گزارش دنیای اسرار:سردار معصوم بیگی در حاشیه نمایشگاه دستاوردها و کشفیات قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل نیروی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه شعار پلیس در سال جاری پلیس هوشمند امنیت مردم است گفت: پلیس در بخش‌های تشکیل اتاق‌های اندیشه ورزی، تحلیل فرایندها و تجربیات ماموران پلیس و استفاده از تجهیزات و فناوری هوشمند سازی را دنبال می‌کند.
وی در ادامه افزود: تجهیزاتی که در آزمایشگاه‌های پلیس وجود دارد این امکان را ‌ایجاد کرده که نیروهای ما بتوانند با حداقل‌های اثر جرم، پیچیده‌ترین و مهم‌ترین جرم‌ها را کشف کنند.
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه داده‌ها و بانک‌های اطلاعاتی اشراف کاملی را برای پلیس در حوزه‌های کشف عینی جرم، پیش بینی شرایط و پیشگیری موضوعات ایجاد کرده است ابراز داشت: نیروی انتظامی در حوزه استفاده از فناوری و تجهیزات پیشگام از دیگر دستگاه‌ها است‌.
وی با بیان اینکه هشتاد و یکمین عملیات ظفر به مناسبت هفته نیروی انتظامی و به منظور ارتقاء سطح امنیت و انضباط اجتماعی اجرا شده است تصریح کرد: اجرای این عملیات بر چهار محور مقابله با باندهای سرقت و سارقین، مقابله با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر، برخورد با ارازل و اوباش و قاچاقچیان کالا بوده است‌.
وی با بیان اینکه در این عملیات ۶ باند سرقت و ۳۳ سارق دستگیر شده‌اند افزود: ارزش کالاهای مسروقه کشف شده از این سارقین بیش از ۲ میلیارد تومان است.
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان در خصوص کشفیات ظفر ۸۱ در حوزه مواد مخدر تصریح کرد: با چهار باند تهیه و توزیع مواد مخدر برخورد و بیش از ۱۲۰۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شد و همچنین ۲۱۰ نفر قاچاقچی دستگیر و ۳۴ دستگاه خودرو توقیف شده است.
وی به برخورد جدی نیروی انتظامی با قاچاق کالا اشاره و اظهار کرد: در این عملیات ۶۶ نفر قاچاقچی کالا دستگیر و ارزش کالاهای کشف شده در این حوزه حدود ۶ میلیارد تومان بوده و همچنین ۴۱ خودرو توقیف شده است.
وی به اقدامات انجام شده در حوزه امنیت اجتماعی نیز اشاره و تصریح کرد: بالغ بر ۱۱۰ دستگاه قبضه سلاح سرد و گرم جمع آوری و با دارندگان غیر مجاز سلاح گرم برخورد شده است.
سردار معصوم بیگی از ایجاد پلیس امنیت اقتصادی در انتظامی استان اصفهان خبر داد و افزود: ظرف یک الی دو هفته آینده این پلیس در انتظامی استان راه اندازی و به صورت ویژه در حوزه مبارزه با جرائم اقتصادی اقدام خواهد کرد.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان