تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
کد خبر : 21434

آبرسانی پایدار به ۹ روستا در بخش کوهپایه اصفهان

آبرسانی پایدار به ۹ روستا در بخش کوهپایه اصفهان

در نیمه اول سال جاری صورت گرفت؛ آبرسانی پایدار به ۹ روستا در بخش کوهپایه اصفهان به گزارش دنیای اسرار:در نیمه نخست سال جاری همزمان با یکپارچه سازی شرکت های آبفا شهری و روستایی در استان اصفهان، ۹ روستا در منطقه کوهپایه تحت پوشش طرح آبرسانی اصفهان بزرگ قرارگرفتند و از آب شرب سالم و

Print Friendly, PDF & Email

در نیمه اول سال جاری صورت گرفت؛

آبرسانی پایدار به ۹ روستا در بخش کوهپایه اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:در نیمه نخست سال جاری همزمان با یکپارچه سازی شرکت های آبفا شهری و روستایی در استان اصفهان، ۹ روستا در منطقه کوهپایه تحت پوشش طرح آبرسانی اصفهان بزرگ قرارگرفتند و از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شدند.

مدیر آبفا کوهپایه افزود: کوهپایه در شرق اصفهان و در منطقه کویری قرار دارد و منابع آبی دراین منطقه بسیار محدود است، بطوریکه آب شرب بیش از ۸۴ درصد جمعیت از طریق طرح آبرسانی اصفهان بزرگ تامین می شود و تنها ۱۶ درصد نیاز آبی با بهره گیری از منابع داخلی رفع می گردد.

عباس رحیمی با بیان اینکه منطقه کوهپایه دارای ۶۸ روستا و سکونتگاه می باشد عنوان کرد: هم اکنون ۳۸ روستا تحت پوشش شرکت آبفا کوهپایه قرار دارد  که ۲۹ روستای آن بالای ۲۰ خانوار می باشد.

وی طول شبکه توزیع آب روستایی را ۲۰۵ کیلومتر برآورد کرد و اظهارداشت: در حال حاضر طول خطوط انتقال  آب روستایی  106 کیلومتر می باشد، همچنین ۳۱ مخزن با حجم ۷ هزار و ۲۴۰ متر مکعب در روستاهای کوهپایه در مدار بهره برداری قرار دارد.

مدیر آبفا کوهپایه جمعیت روستایی را بیش از ۷ هزار و ۷۲۰ نفر اعلام کرد و تصریح نمود: ۵ هزار و ۴۰۰ انشعاب آب به روستاییان در منطقه کوهپایه واگذار شده است.

وی با بیان اینکه با یکپارچه سازی آبفا شهری و روستایی بسیاری از  موازی کاری ها  حذف گردیده است، بیان کرد: سرعت خدمات رسانی به مشترکین در  روستاها بهتر و بیشتر شده است به گونه ای که با در مدار قرار دادن ۲۰ کیلومتر خط انتقال و حذف یک باب ایستگاه پمپاژ، توانستیم ۹ روستا در منطقه کوهپایه را تحت پوشش طرح آبرسانی اصفهان بزرگ قرار دهیم.

رحیمی اعلام کرد: پیش بینی می شود در ۶ماهه دوم سال جاری ۸ روستای دیگر در این منطقه از آب شرب سالم و پایدار برخوردار شوند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان