تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷
کد خبر : 30602

خارج کردن ۱۲۰ بسته هروئین از معده ۲ قاچاقچی

خارج کردن ۱۲۰ بسته هروئین از معده ۲ قاچاقچی

به گزارش دنیای اسرار–فرمانده انتظامی شهرستان نائین، از دستگیری دو قاچاقچی که اقدام به بلغ و انباری ۱۲۰ بسته هروئین به وزن یک کیلو و ۶۲۵ گرم در معده خود کرده بودند خبر داد. سرهنگ “هادی کیان مهر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار–فرمانده انتظامی شهرستان نائین، از دستگیری دو قاچاقچی که اقدام به بلغ و انباری ۱۲۰ بسته هروئین به وزن یک کیلو و ۶۲۵ گرم در معده خود کرده بودند خبر داد.

سرهنگ “هادی کیان مهر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید “شرافت” فرماندهی انتظامی شهرستان نائین حین کنترل مسافران یک دستگاه اتوبوس، به ۲نفر از از این مسافران مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آنها را به ایستگاه بازرسی منتقل کردند.

وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات تخصصی متوجه بلع و انباری مواد مخدر در معده این قاچاقچیان شده و در نهایت با تلاش پزشکان موفق شدند ۱۲۰ بسته کوچک هروئین به وزن یک کیلو و ۱۲۸ گرم را از معده آنها خارج کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین اظهار داشت: این قاچاقچیان که از استان های جنوبی عازم اصفهان بودند دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان