تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
کد خبر : 32014

تولید نخستین کلاژن شتری دنیا برای اولین بار در تبریز

تولید نخستین کلاژن شتری دنیا برای اولین بار در تبریز

  برای اولین بار در دنیا ، پودر کلاژن شتری در تبریز توسط نخبگان یکی از شرکت های دانش بنیان مرکز نوآوری شهید فخری زاده تولید و معرفی شد به گزارش  دنیای اسراربه نقل ازخبرگزاری علم و فناوریدکتر بیگی مدیرعامل شرکت دانش بنیان فوق گفت : تمام دستگاه های این مجموعه و خط تولید آن

Print Friendly, PDF & Email

 

برای اولین بار در دنیا ، پودر کلاژن شتری در تبریز توسط نخبگان یکی از شرکت های دانش بنیان مرکز نوآوری شهید فخری زاده تولید و معرفی شد

به گزارش  دنیای اسراربه نقل ازخبرگزاری علم و فناوریدکتر بیگی مدیرعامل شرکت دانش بنیان فوق گفت : تمام دستگاه های این مجموعه و خط تولید آن کاملا بومی است و مواد اولیه آن نیز توسط نخبگان جوان استان ساخته شده است .

وی افزود به همت مهندسین بومی توانستیم برای اولین بار در کشور کلاژن تولید کنیم که این کلاژن شتری برای اولین بار است که در دنیا معرفی میشود .

خانم مهندس روحانی مسئول آزمایشگاه مجموعه گفت : کلاژن ماهی و گاوی در دنیا تولید میشود ولی این کلاژن تولید شده میتواند در صنعت دارو استفاده شود که یکی از ضروری ترین مواد مورد نیاز صنعت دارو و صنایع غذایی است .

وی گفت این محصول حاصل تلاش ۶ ساله همکاران عزیزم در این مجموعه است و ما در تلاشیم تا آن را با بهترین کیفیت به دنیا عرضه کنیم .

یکی از مزایای آن جوان سازی پوست است و حتی مشکل تراکم استخوان را نیز مرتفع خواهد کرد.

ارسلانی مسئول سازمان علمی،پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا در این مورد گفت : این محصول به عنوان یک محصول وارداتی که سالانه ۵۰۰ تن از آن به کشور وارد میشد و حداقل ۶۰۰ هزار دلار ارز از کشور خارج میشد ،از لحاظ تجاری سازی و تولید آن تا سطح TRL9 خط تولید آن راه انداخته شده است .

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان