تاریخ انتشار : شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲
کد خبر : 13020

روابط عمومی ها مغز متفکر،شبکه هشیاروقلب تپنده هستند

روابط عمومی ها مغز متفکر،شبکه هشیاروقلب تپنده هستند

مدیر روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان: روابط عمومی ها مغز متفکر،شبکه هشیاروقلب تپنده هستند به گزارش دنیای اسرار:محسن کبیری کارشناس ارشد مطالعات فرهنگی درگفتگوباخبرنگار دنیای اسرار بیان کرد:اگر ارتباط را توزیع و مبادله اطلاعات و اخبار به منظور هدایت رفتار انسانی بدانیم قطعا در آن باید اثر بخشی صورت گیرد. مدیر روابط عمومی

Print Friendly, PDF & Email

مدیر روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان:

روابط عمومی ها مغز متفکر،شبکه هشیاروقلب تپنده هستند

به گزارش دنیای اسرار:محسن کبیری کارشناس ارشد مطالعات فرهنگی درگفتگوباخبرنگار دنیای اسرار بیان کرد:اگر ارتباط را توزیع و مبادله اطلاعات و اخبار به منظور هدایت رفتار انسانی بدانیم قطعا در آن باید اثر بخشی صورت گیرد.
 مدیر روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان گفت:بر این اساس روابط عمومی ها مغز متفکر،شبکه هشیار،قلب تپنده در تحقق این اثربخشی هستند .
کبیری افزود:نتیجه ارتباط درست ، مهندسی تفاهم است که به دست توانمند روابط عمومی ها شکل می گیرد و هیچکس در دنیای امروز نمی تواند بگوید که نمی خواهد ارتباط برقرار کند . 
این کارشناس ارشد مطالعات فرهنگی اظهارداشت:هدف اصلی از ارتباط تأثیر گذاری،تغییر رفتار و رسیدن به اشتراک و سهیم شدن با یکدیگر است ارتباطات هنری منحصربفرد است که می توان آن را با به کارگیری ادبیات،مدیریت،روانشناسی،روانکاوی،جامعه شناسی،قدرت راهبری،روزنامه نگاری،رسانه شناسی و فنون ارتباطات آراست و با ذوق و سلیقه ذاتی همچون مردم دوستی و مردم باوری به پدیده ای در خدمت مصالح عمومی جامعه تبدیل کرد.


بر آن هستیم که در این دوره به شرکت کنندگان در این همایش هنر پل زدن به دلهای مخاطبان و یافتن و منتقل ساختن همه آن چیزهای مطلوبی که در آن سوی پل عده ای در انتظارش هستند آموزش دهیم و فرصت ارتباط سازنده میان کسانی که تشنه برقراری ارتباط و مبادله پیام های تفاهم آمیز با هم هستند فراهم کنیم .
در این مسیر از همه زیر ساخت های موجود در مجموعه روابط عمو می به عنوان گسترده ترین بستر ارتباطی با بیشترین مخاطبان برای آشنایی با مفاهیم ارتباطی همچون نقش روابط عمومی در توسعه کسب و کار محلی بهره خواهیم گرفت.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان