تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳
کد خبر : 32284

شهر با شعار «حیات در حیاط» به استقبال هفته درختکاری می‌رود

شهر با شعار «حیات در حیاط» به استقبال هفته درختکاری می‌رود

عرفان‌منش: شهر با شعار «حیات در حیاط» به استقبال هفته درختکاری می‌رود مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: امسال با شعار«حیات در حیاط » از درختکاری در مدارس تا واکاری و کاشت درختان پارک‌ها تا تکمیل کمربند سبز جنگل شهرک پرتو اصفهان به استقبال هفته درختکاری خواهیم رفت. به گزارش دنیای اسرار،

Print Friendly, PDF & Email

عرفان‌منش:
شهر با شعار «حیات در حیاط» به استقبال هفته درختکاری می‌رود
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: امسال با شعار«حیات در حیاط » از درختکاری در مدارس تا واکاری و کاشت درختان پارک‌ها تا تکمیل کمربند سبز جنگل شهرک پرتو اصفهان به استقبال هفته درختکاری خواهیم رفت.

به گزارش دنیای اسرار، مجید عرفان‌منش اظهار کرد: امسال همزمان با هفته درختکاری در راستای توسعه، نگهداری و افزایش سرانه فضای سبز با شعار «حیات در حیاط» کاشت نهال در مدارس، واکاری و کاشت درختان پارک‌ها و تکمیل کمربند سبز جنگل شهرک پرتو در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: آئین اجرای کاشت نهال به مناسبت نیمه شعبان و هفته درختکاری در پارک جنگلی پرتو در روزهای هجدهم و نوزدهم اسفند از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۲:۰۰ برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان تصریح کرد: طبق مذاکرات انجام گرفته با انجمن خیرین مدرسه‌ساز، آئین کاشت و اجرای این رویداد در ۱۵ مدرسه خیرساز و شاخص در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان با حضور دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات سازمان برای نوروز خاطرنشان کرد: تقویم باغبانی شهرها هر سال متناسب با آب و هوا تنظیم می‌شود که بر این اساس امسال طرح کاشت گل و گیاه در شهر ویژه سال نو با عنوان «رویداد گل‌کاری در شهر» اجرا می‌شود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان