تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۵۹
کد خبر : 39236

پوستر نمایش «یک متن عاشقانه» رونمایی شد

پوستر نمایش «یک متن عاشقانه» رونمایی شد

پوستر نمایش «یک متن عاشقانه» در نشست خبری که با حضور هنرمندان و پیش‌کسوتان هنر تئاتر اصفهان در سالن جلسات مجتمع مطبوعاتی اصفهان رونمایی شد. به گزارش دنیای اسرار:احمدرضا حیدری، تهیه‌کننده، نمایش یک متن عاشقانه روزیکشنبه در نشست خبری این نمایش اظهار کرد: این نمایش تلاش مشترک گروه هنری است که نشان‌دهنده یک زندگی روزمره

Print Friendly, PDF & Email

پوستر نمایش «یک متن عاشقانه» در نشست خبری که با حضور هنرمندان و پیش‌کسوتان هنر تئاتر اصفهان در سالن جلسات مجتمع مطبوعاتی اصفهان رونمایی شد.

به گزارش دنیای اسرار:احمدرضا حیدری، تهیه‌کننده، نمایش یک متن عاشقانه روزیکشنبه در نشست خبری این نمایش اظهار کرد: این نمایش تلاش مشترک گروه هنری است که نشان‌دهنده یک زندگی روزمره کارگری خواهد بود و این نمایش در واقع تلنگری به کارفرمایان زده می‌شود که در برخورد با کارگران چه خوب می‌تواند نتیجه داشته باشد.

 محمدعلی عمادی طراح پوستر این نمایش با بیان اینکه در اردیبهشت‌ماه هستیم و نمایش‌های بسیار خوبی در حال اجراست اظهار کرد: من هم به‌عنوان طراح پوستر سعی کردم آنچه در متن نمایش وجود دارد در طراحی پوستر استفاده کنم

در ادامه این نشست، مسعود نریمانی طراح و کارگردان این نمایش گفت: این نمایش یک نمایش اجتماعی، است و در باره حقوق کارگر و کارفرما است. در این نمایش سعی کرده‌ایم که شعاری نباشد و در قالب طنز سعی کرده‌ایم که این اتفاق بیفتد، و همان طنزی که در خانواده است در واقع اتفاق بیفتد. امیدوارم با این اثر بتوانیم لحظات خاطره‌انگیزی را برای تماشاگران عزیز داشته باشیم.

در ادامه این برنامه هنرمندان و پیش‌کسوتان هنرنمایش به گفتگو ارائه نظرات خود در زمینه هنر تماشاخانه و مشکلات و مسائلی که در این زمینه مطرح است پرداختند.

در پایان این نشست از پوستر این نمایش رونمایی شد.

گفتنی است نمایش یک متن عاشقانه، از تاریخ ۲۲ اردیبهشت‌ماه تا ۱۱ خردادماه در محل سالن تئاتر مجتمع استاد محمود فرشچیان اصفهان، به اجرا در می‌آید و بلیت بازدید این نمایش به مبلغ ۱۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان