تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
کد خبر : 34255

اعزام زائران بیت الله الحرام از فرودگاه اصفهان پایان یافت

اعزام زائران بیت الله الحرام از فرودگاه اصفهان پایان یافت

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان: اعزام زائران بیت الله الحرام از فرودگاه اصفهان پایان یافت مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان از پایان عملیات اعزام ۷۸۰۰ زائر سرزمین وحی در تاریخ بیست و دوم خرداد ماه از فرودگاه شهید بهشتی خبر داد. به گزارش دنیای اسراربه نقل ازمهر:ابوذر ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از پایان عملیات اعزام

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان:
اعزام زائران بیت الله الحرام از فرودگاه اصفهان پایان یافت
مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان از پایان عملیات اعزام ۷۸۰۰ زائر سرزمین وحی در تاریخ بیست و دوم خرداد ماه از فرودگاه شهید بهشتی خبر داد.

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازمهر:ابوذر ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از پایان عملیات اعزام زائرین خانه خدا از فرودگاه اصفهان خبر داد و گفت: در عملیات رفت حجاج امسال که از تاریخ هشتم خرداد ماه آغاز و صبح امروز بیست و دوم خرداد ماه به پایان رسید، تعداد ۷۸۰۰ زائر با ۳۳ پرواز عازم سرزمین وحی شدند.

وی افزود: طی این عملیات تعداد ۵۵ کاروان از استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری با ۱۹ پرواز به مقصد مدینه و ۱۴ پرواز به مقصد جده اعزام شدند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان با اشاره به شروع عملیات بازگشت حجاج به اصفهان از تاریخ هفدهم تیرماه بیان کرد: طبق زمانبندی اعلام شده از سوی شرکت هواپیمایی ایران ایر، زائرین خانه خدا با ۳۳ پرواز و تا تاریخ بیست و چهارم تیرماه وارد فرودگاه بین المللی شهید بهشتی خواهند شد.

وی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی همه عوامل اجرایی خدمت رسان به زائران در طول پروازهای رفت اظهار کرد: از امروز به دنبال برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر لازم جهت استقبال از حجاج محترم در عملیات برگشت و فراهم نمودن تسهیلات لازم جهت مستقبلین گرامی هستیم.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.