تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳
کد خبر : 32284

شهر با شعار «حیات در حیاط» به استقبال هفته درختکاری می‌رود

شهر با شعار «حیات در حیاط» به استقبال هفته درختکاری می‌رود

عرفان‌منش: شهر با شعار «حیات در حیاط» به استقبال هفته درختکاری می‌رود مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: امسال با شعار«حیات در حیاط » از درختکاری در مدارس تا واکاری و کاشت درختان پارک‌ها تا تکمیل کمربند سبز جنگل شهرک پرتو اصفهان به استقبال هفته درختکاری خواهیم رفت. به گزارش دنیای اسرار،

Print Friendly, PDF & Email

عرفان‌منش:
شهر با شعار «حیات در حیاط» به استقبال هفته درختکاری می‌رود
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: امسال با شعار«حیات در حیاط » از درختکاری در مدارس تا واکاری و کاشت درختان پارک‌ها تا تکمیل کمربند سبز جنگل شهرک پرتو اصفهان به استقبال هفته درختکاری خواهیم رفت.

به گزارش دنیای اسرار، مجید عرفان‌منش اظهار کرد: امسال همزمان با هفته درختکاری در راستای توسعه، نگهداری و افزایش سرانه فضای سبز با شعار «حیات در حیاط» کاشت نهال در مدارس، واکاری و کاشت درختان پارک‌ها و تکمیل کمربند سبز جنگل شهرک پرتو در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: آئین اجرای کاشت نهال به مناسبت نیمه شعبان و هفته درختکاری در پارک جنگلی پرتو در روزهای هجدهم و نوزدهم اسفند از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۲:۰۰ برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان تصریح کرد: طبق مذاکرات انجام گرفته با انجمن خیرین مدرسه‌ساز، آئین کاشت و اجرای این رویداد در ۱۵ مدرسه خیرساز و شاخص در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان با حضور دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات سازمان برای نوروز خاطرنشان کرد: تقویم باغبانی شهرها هر سال متناسب با آب و هوا تنظیم می‌شود که بر این اساس امسال طرح کاشت گل و گیاه در شهر ویژه سال نو با عنوان «رویداد گل‌کاری در شهر» اجرا می‌شود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.