تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
کد خبر : 17414

میزان ابتلا به کرونا در اصفهان در مقایسه با دیگر استانها بالاست

میزان ابتلا به کرونا در اصفهان در مقایسه با دیگر استانها بالاست

حریرچی در اصفهان: میزان ابتلا به کرونا در اصفهان در مقایسه با دیگر استانها بالاست معاون وزیر بهداشت گفت: در برخی استان‌ها کاهش شیوع کرونا را شاهد هستیم اما همچنان میزان ابتلاء به کرونا و بستری در بیمارستان‌های اصفهان نسبت به استان‌های دیگر بالاست. به گزارش دنیای اسراربه نقل ازمهر، ایرج حریرچی شامگاه یک شنبه

Print Friendly, PDF & Email

حریرچی در اصفهان:

میزان ابتلا به کرونا در اصفهان در مقایسه با دیگر استانها بالاست

معاون وزیر بهداشت گفت: در برخی استان‌ها کاهش شیوع کرونا را شاهد هستیم اما همچنان میزان ابتلاء به کرونا و بستری در بیمارستان‌های اصفهان نسبت به استان‌های دیگر بالاست.

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازمهر، ایرج حریرچی شامگاه یک شنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان اظهار داشت: استان اصفهان از ابتدای شیوع کرونا جزو هشت استانی بود که میزان ابتلاء در آن بالا بود و سرعت بالایی در شیوع را نشان داد.

وی با بیان اینکه با توجه به اقدامات خوب ستاد مقابله با کرونا، شیوع بیماری به مرحله ثبات رسیده است، تاکید کرد: در برخی استان‌ها کاهش شیوع کرونا را شاهد هستیم اما همچنان میزان ابتلاء به کرونا و بستری در بیمارستان‌های اصفهان نسبت به استان‌های دیگر بالاست.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به مصوبه کشوری برای بازگشایی مشاغل کم خطر تاکید کرد: بر این اساس نگرانی از افزایش ابتلاء به کرونا در اصفهان داشتیم و استراتژی‌های مقابله‌ای در این ارتباط در نظر گرفتیم.

وی ادامه داد: بر این اساس فاصله گذاری هوشمند اجتماعی، شناسایی و جداسازی بیماران و شناسایی افرادی که با بیماران تماس نزدیک داشته‌اند به شکل ویژه مورد بررسی ستاد قرار گرفت و در این استان در دستور کار است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان