تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱
کد خبر : 38909

آیین تجدید میثاق جامعه کار و تولید و تعاون استان اصفهان با شهدا

آیین تجدید میثاق جامعه کار و تولید و تعاون استان اصفهان با شهدا

  به گزارش دنیای اسرار:امروز پنج شنبه ششم اردیبهشت‌ماه، جامعه کار و تولید اصفهان در محل گلستان شهدای اصفهان با شهدا تجدید میثاق کردند. میثم مداحی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در این مراسم اظهار داشت: آغاز سال جامعه کار، تلاش و تولید با هفته و روز کارگر در یازدهم اردیبهشت

Print Friendly, PDF & Email

 

به گزارش دنیای اسرار:امروز پنج شنبه ششم اردیبهشت‌ماه، جامعه کار و تولید اصفهان در محل گلستان شهدای اصفهان با شهدا تجدید میثاق کردند.

میثم مداحی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در این مراسم اظهار داشت: آغاز سال جامعه کار، تلاش و تولید با هفته و روز کارگر در یازدهم اردیبهشت کلید می‌خورد.

 

وی خاطر نشان کرد: این روز یادآور تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کارگرانی است که چرخ‌های اقتصادی کشور به همت آن‌ها همواره در گردش است و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند.

 

این مقام مسئول هفته کارگر را فرصتی مناسب برای تبیین نقش تأثیرگذار و خطیر کارگران در تولید و اقتصاد کشور دانست و تصریح کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان سال (جهش تولید با مشارکت مردم) نام‌گذاری شده و بدون شک اهتمام و تلاش کارگران برای شکوفایی اقتصاد کشور اثرگذار است.

 

مداحی، همچنین گفت: جهش تولید با مشارکت مردم؛ دلالت بر نقش برجسته مردم و تکیه بر ظرفیت‌های عظیم مردمی برای عبور از مشکلات اقتصادی به ویژه تولید دارد و بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری بیش از گذشته در حوزه تولید و تحقق خودکفایی کشور و نیز مقابله با تحریم‌های دشمنان و خنثی سازی آثار تحریم‌ها است.

 

محور جهش تولید، ارتقای فرهنگ کار و توانمندسازی نیروی کار

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: محور جهش تولید را، ارتقای فرهنگ کار و توانمندسازی نیروی کار اعنوان کرد و افزود: در دهه‌های گذشته تاکنون در تمام آمارها و شاخص‌های ثروتمندی کشورها در جهان، ثروت منابع انسانی با ارزش‌ترین ثروت‌ در کشورها و در سطح جهان تلقی می‌شود و اکثر کشورها سرمایه‌گذاری‌های عظیمی را بر روی آموزش، ساختن و رشد و تعالی انسان‌های باتخصص، با نگرش اخلاقی، جامعه‌گرا، خلاق، شهروند، توسعه‌گرا و طرفدار محیط‌ زیست انجام داده‌اند.

 

وی افزود: از این‌رو توانمندسازی کارگران در ابعاد انسانی و مهارتی، دستاوردی است که هم در افزایش کیفیت تولید نقشی تعیین کننده دارد و هم مقدمه پیشرفت و ارتقای کارگر را فراهم می‌کند.

 

 

در این مراسم معنوی جمعی از کارگران واحدهای اقتصادی استان از جمله شرکت قند اصفهان، شرکت آبفا و کارگران خدمات شهری و فضای سبز شهرداریهمراه با مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی اصفهان، مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در استان، نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی، اعضای سازمان بسیج کارگری و جمعی از کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور داشتند .

 

پس از اجرای گروه موزیک حاضرانبا تقدیم گل و نثار فاتحه یاد و خاطره شهیدان کارگر را گرامی داشتند و از خاطرات خانواده شهدای کارگر محمود رضا رفیعی و مجید استکی بهره بردند.

 

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان