راهکارهای مدیریت مصرف در بخش اداری

به گزارش دنیای اسرار ، امروزه، در ساختمانهای اداری انواع مختلف دستگاههای الکتریکی و الکترونیکی از صبح تا عصر و یا حتی تا پاسی از شب مشغول به کار است. تقریبا در تمامی بخشهای مختلف ساختمانهای اداری حداقل از یک دستگاه رایانه به همراه پرینتر، اسکنر و یک دستگاه کپی استفاده میشود. از این
🔸رایانه، پرینتر، اسکنر، دستگاه کپی و سایر وسایل اداری خود را تنها هنگامی روشن کنید که به آن نیاز دارید. کارکنان معمولا بر حسب عادت، این وسایل را بدون اینکه ضرورتی داشته باشند، در شروع روز کاری خود روشن میکنند.
🔸چنانچه به مدت طولانی از وسایل اداری، مانند: دستگاه کپی، رایانه و… استفاده نمیکنيد آنها را خاموش کنید و در صورتيکه در فاصله زمانی کوتاهتر، استفاده متناوب از وسایل اداری اجتنابناپذير است، حالت خواب اين وسايل را فعال کنيد. اين کار موجب میشود تا وسايلی مانند دستگاه کپی، کامپيوتر و… پس از يک مدت کوتاه بیکاری در حالت خاموشی موقت قرار گيرند. در اين حالت مصرف انرژی الکتريکی بسيار کمتر میشود ضمن آنکه دستگاهها نيز به طور کامل خاموش نمیشوند.
🔸از خاموش بودن وسايل کاری خود به ویژه دستگاه کپی، کامپيوتر و پرينتر پيش از ترک محل کار مطمئن شوید.
برچسب ها :برق اصفهان ، توانیر
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.












ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0