بُروز “هاری” در گربهها به معضل مهمی تبدیل شده است
مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت: بُروز بیماری “هاری” در گربههای شهری به معضل مهمی تبدیل شده است و اگر این امر مورد غفلت قرار گیرد دچار مشکلات اساسی در آینده خواهیم شد. به گزارش دنیای اسراربه نقل از ایرنا، شهرام مُوحدی، روز دوشنبه در دوازدهمین همایش کشوری کارشناسان بیماریهای قابل انتقال بین انسان و حیوان(زئونوز)



















