تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴
کد خبر : 11334

تودیع و معارفه رئیس اداره گاز بوئین میاندشت

تودیع و معارفه رئیس اداره گاز بوئین میاندشت

تودیع  و معارفه رئیس اداره گاز بوئین میاندشت مراسم معارفه مصطفی کاظمی سرپرست جدید اداره گاز شهرستان بوئین میاندشت و آیین تکریم از مهدی طهماسبی رئیس سابق این اداره برگزار شد . به گزارش دنیای اسرار، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره گاز شهرستان بوئین میاندشت با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان و معاونین

Print Friendly, PDF & Email

تودیع  و معارفه رئیس اداره گاز بوئین میاندشت

مراسم معارفه مصطفی کاظمی سرپرست جدید اداره گاز شهرستان بوئین میاندشت و آیین تکریم از مهدی طهماسبی رئیس سابق این اداره برگزار شد .

به گزارش دنیای اسرار، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره گاز شهرستان بوئین میاندشت با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان و معاونین وی، فرماندار شهرستان بوئین میاندشت، امام جمعه و مسئولین شهرستان بوئین میاندشت در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد .

مهندس علوی، تعامل بین مسئولین شهرستان بویژه فرمانداری را عامل پیشبرد اهداف شرکت و خدمت رسانی به مردم دانست و خاطر نشان ساخت: جهت اطلاع رسانی و پاسخ گویی سریع و شفاف به مردم میز خدمت در ادارات گاز فعال می باشد .

وی، صرفه جویی و بهینه سازی مصرف انرژی را یک موضوع مهم و حیاتی دانسته و افزود: شرکت گاز به عنوان یک سازمان خدمت رسان که توزیع انرژی در استان را برعهده دارد تمام توان خود را به منظور گازرسانی به همه واحدهای خانگی، تجاری و صنعتی به کار بسته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، همچنین با اشاره به اینکه شهرستان بویین میاندشت دارای مردم فهیم و انقلابی است گفت: با توجه به اقلیم سرد این منطقه و استفاده زیاد از  گاز طبیعی بویژه در بخش خانگی، توصیه می شود که علاوه بر مصرف بهینه و ایمن گاز، مردم عزیز در پرداخت به موقع گاز بهای خود نیز ساعی باشند.

در ادامه، فرماندار بوئین میاندشت ضمن خوش آمد گویی به مدیر عامل شرکت گاز و همراهانشان از زحمات مهدی طهماسبی تقدیر و برای مصطفی کاظمی آرزوی موفقیت نمود .

توسلی، با تاکید بر اینکه رئیس اداره گاز بویین میاندشت از مسئولین خوب شهرستان بودند، افزود: برای ما مهم است که مسئولین شهرستان بومی بوده و بتوانند به مردم خود شهرستان خدمت کنند ولی از طرفی  خوشحال هستیم که شاهد رشد و ترقی وی در شرکت گاز استان اصفهان باشیم.

همچنین ،امام جمعه شهرستان بویین میاندشت، بیان داشت: آثار وبرکات گاز طبیعی در زندگی مردم و رونق تولید  و صنعت و توسعه آبادانی در شهرها و روستا ها بوضوح آشکار است و بایستی قدردان زحمات مسئولین در این شرکت باشیم.

اسکندری افزود: شرکت گاز استان اصفهان در زمینه خدمت رسانی، تکریم ارباب رجوع و استفاده بهینه از امکانات  و اجابت نیازهای مردم الگوی سازمان ها و ادارات است.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات آقای طهماسبی تجلیل و آقای کاظمی به عنوان سرپرست جدید اداره گاز بوئین میاندشت معرفی شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان