تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
کد خبر : 10898

همکاری های دانشگاه اصفهان با بخش تجارت سازمان ملل متحد توسعه می یابد

همکاری های دانشگاه اصفهان با بخش تجارت سازمان ملل متحد توسعه می یابد

همکاری های دانشگاه اصفهان با بخش تجارت سازمان ملل متحد توسعه می یابد به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایرنا: اعضای بخش سرمایه گذاری و تجارت سازمان ملل متحد در نشست امروز با رییس دانشگاه اصفهان، بر ضرورت تعمیق روابط علمی و همکاری های دوجانبه تحقیقاتی و پژوهشی تاکید کردند. مدیر دفتر همکاری‌های علمی بین المللی

Print Friendly, PDF & Email

همکاری های دانشگاه اصفهان با بخش تجارت سازمان ملل متحد توسعه می یابد

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایرنا: اعضای بخش سرمایه گذاری و تجارت سازمان ملل متحد در نشست امروز با رییس دانشگاه اصفهان، بر ضرورت تعمیق روابط علمی و همکاری های دوجانبه تحقیقاتی و پژوهشی تاکید کردند.

مدیر دفتر همکاری‌های علمی بین المللی دانشگاه اصفهان روز یکشنبه در این ارتباط گفت: این مرکز علمی در مسیر بین المللی شدن با بخش سرمایه گذاری و تجارت سازمان ملل متحد همکاری نزدیک داشته است.

سید کمیل طیبی افزود: در دیدار امروز طرفین بر تعمیق همکاری‌های علمی و انجام طرح‌های تحقیقاتی مشترک به ویژه اقتصاد منطقه‌ای تاکید کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این دیدار هوشنگ طالبی رئیس دانشگاه اصفهان پس از معرفی این مرکز علمی به دایر بودن قطب علمی اقتصاد بین الملل این دانشگاه اشاره کرد.

وی تصریح کرد: در این نشست خانم” میا میچیک” مسئول بخش سرمایه گذاری و تجارت سازمان ملل متحد مستقر در بانکوک و آقای” هام” نایب رئیس اجرایی اسکاپ در نشست داخلی دانشکده اقتصاد و علوم اداری دانشگاه اصفهان در زمینه‌های پروتکل‌های تجاری بین کشورها بر اساس زمینه‌های علمی و مزیت‌های نسبی همکاری‌های بین المللی سخنرانی کردند.

مدعوین همچنین از مرکز آموزش زبان فارسی و اتاق کُره در دانشگاه اصفهان بازدید کردند.

دانشگاه اصفهان به عنوان دانشگاه جامع و مادر استان اصفهان دارای دست کم ۱۵ هزار دانشجو و ۶۵۰ عضو هیأت علمی و یکی از دانشگاه‌های برتر کشور است، این دانشگاه به عنوان یکی از دانشگاه‌های منتخب ایران در طرح تبدیل به یکی از پنج دانشگاه برتر کشور در تراز بین المللی انتخاب شده است.

این دانشگاه در مسیر بین المللی شدن با حدود ۱۲۰ مرکز علمی از ۷۰ کشور جهان، تفاهم نامه همکاری علمی، پژوهشی و فرهنگی دارد.

این مرکز علمی یکی از ۹ دانشگاه موفق کشور در برقراری روابط بین الملل با دانشگاه‌های خارجی در سال ۹۷ از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شناخته شد.

نخستین مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه (اسکاپ) با میزبانی ایران و حضور نمایندگان ۶۲ کشور منطقه که اغلب وزرای علوم و آموزش عالی هستند به همت معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری درروزهای سه شنبه و چهار شنبه هفته جاری در تهران برگزار می‌شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.