تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
کد خبر : 12382

برگزاری نخستین رویداد تداکس نوجوانان در اصفهان

برگزاری نخستین رویداد تداکس نوجوانان در اصفهان

برگزاری نخستین رویداد تداکس نوجوانان در اصفهان به گزارش دنیای اسرار:نخستین رویداد تداکس نوجوانان اصفهان ۱۶ مرداد ساعت ۱۶:۳۰ در حوضخانه قلمستان برگزار می‌شود. تداکس  مجموعه ای از سخنرانی چند متفکر و نخبه و مخترع و هنرمند است که در محلی به صورت مستقل سازماندهی می شود تا ضمن دنبال کردن فلسفه TED، برای به

Print Friendly, PDF & Email


برگزاری نخستین رویداد تداکس نوجوانان در اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:نخستین رویداد تداکس نوجوانان اصفهان ۱۶ مرداد ساعت ۱۶:۳۰ در حوضخانه قلمستان برگزار می‌شود.

تداکس  مجموعه ای از سخنرانی چند متفکر و نخبه و مخترع و هنرمند است که در محلی به صورت مستقل سازماندهی می شود تا ضمن دنبال کردن فلسفه TED، برای به اشتراک گذاشتن ایده ها و تجربیات با ارزش، تجربه حضور در رویدادهای اصلی TED را هم برای شرکت کنندگان ایجاد نماید.

 در یک رویداد TEDx ، سخنرانی های زنده اجرا شده و سخنران چکیده تجربیات و دانش خود را در یک سخنرانی کوتاه به مخاطبان عرضه می کند تا این سخنرانی ها  زمینه ساز مباحثه و گفتگوهای عمیق تر و موثرتری میان شرکت کنندگان در گروه های کوچک تر شود.

اسماسادات نکویی، مدیر خانه نوجوان وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان اظهار کرد: تداکس سلسله برنامه ها و سخنرانی‌هایی است که در سراسر جهان برگزار می‌شود. این برنامه در قالب تکنولوژی، سرگرمی و خلاقیت است و سخنرانی‌هایش یک ایده را به صورت کاملا عام المنفعه به مخاطب القا و به جهان کمک می‌کند.

وی ادامه داد: اولین تداکس نوجوانان اصفهان، بر اساس نیاز نوجوانان و با دیدگاه، ایده، خلاقیت و حضور خودشان برگزار می‌شود.

مدیر خانه نوجوان سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه این برنامه دومین تداکس نوجوانان ایران است، گفت: این برنامه۱۶ مرداد ماه ساعت ۱۶:۳۰ در حوضخانه قلمستان برگزار می‌شود و به صورت آنلاین در سراسرجهان پخش می‌شود همچنین مجموعه سخنرانی‌هایش در سایت تداکس بارگزاری خواهد شد.

نکویی با بیان اینکه ۳- ۴ سخنران هرکدام به مدت ۱۰ تا ۱۲ دقیقه طبق استاندارد جهانی اجازه سخنرانی دارند، افزود: چون در این برنامه گواهینامه معتبر ارائه می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این نوجوانان با یکی از این سخنرانی ها جرقه یا ایده ای در ذهنشان بارور خواهد شد. آن‌ها بعد از این برنامه هم رها نمی‌شوند و در طرح پاتوق نوجوانی برای آن‌ها برنامه ریزی های لازم صورت خواهد گرفت.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان