تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
کد خبر : 13719

۱۷۵ هزاراصفهانی درراهپیمایی اربعین سال گذشته شرکت کردند/راه اندازی سامانه موکب رسالت آسمانی

۱۷۵ هزاراصفهانی درراهپیمایی اربعین سال گذشته شرکت کردند/راه اندازی سامانه موکب رسالت آسمانی

۱۷۵ هزاراصفهانی درراهپیمایی اربعین سال گذشته شرکت کردند/راه اندازی سامانه موکب رسالت آسمانی مسئول هماهنگ کننده موکب رسالت آسمانی گفت: بر اساس اعلام ستاد اربعین ۱۷۵ هزار نفر از استان اصفهان در راهپیمایی مراسم اربعین حسینی سال گذشته حضور داشتند. به گزارش  دنیای اسرار:جعفر مسکین  در نشست خبری موکب رسالت آسمانی به مناسبت اربعین حسینی

Print Friendly, PDF & Email

۱۷۵ هزاراصفهانی درراهپیمایی اربعین سال گذشته شرکت کردند/راه اندازی سامانه موکب رسالت آسمانی

مسئول هماهنگ کننده موکب رسالت آسمانی گفت: بر اساس اعلام ستاد اربعین ۱۷۵ هزار نفر از استان اصفهان در راهپیمایی مراسم اربعین حسینی سال گذشته حضور داشتند.

به گزارش  دنیای اسرار:جعفر مسکین  در نشست خبری موکب رسالت آسمانی به مناسبت اربعین حسینی امسال، اظهار کرد: پیاده روی اربعین هر سال بهتر و با کیفیت تر از سال های گذشته برگزار می شود.

رییس شعب بانک قرض الحسنه رسالت اصفهان گفت: سامانه موکب رسالت آسمانی با مجوز ستاد بازسازی عتبات عالیات برای زایرانی که قصد عزیمت به عتبات عالیات را دارند در این استان راه اندازی شده است. . افرادی که قصد دارند از خدمات این موکب استفاده کنند، باید در سایت این نهاد به نشانی www.sr-isf.ir ثبت نام کنند و ما در این موکب میزبان آنها خواهیم بود.

مسئول هماهنگ کننده موکب رسالت آسمانی گفت: مردم اصفهان با مراجعه به این سایت می توانند برای اسکان زائران دراین سامانه ثبت نام کنند و در ایام اربعین میزبان زائران گرامی باشند.

وی بیان کرد: مراکز پزشکی درمانی آژانس‌هایی که می‌خواهند در این امر خیر شرکت کنند می‌توانند با مراجعه به این سامانه اطلاعات خود را ثبت کرده و آمادگی خود را برای خدمت‌رسانی اعلام دارند، همچنین واحدهای صنفی خودرو با مراجعه به آن می‌توانند اعلام آمادگی کنند و برای هرگونه تعمیر و کمک به خودروهای زایرین کمک رسانی کنند.

مسئول هماهنگ کننده موکب رسالت آسمانی گفت: فضای موکب در سطح استان اصفهان است و در شهرهایی همچون انارک، فریدن و فریدون شهر منزل برای زائران در نظر گرفته شده، در واقع مکان موکب رسالت آسمانی خانه های شهروندان اصفهانی است.

به گزارش دنیای اسرار:برنامه افتتاحیه این سامانه روز پنجشنبه به هنگام راه‌اندازی کاروان نمادین به مناسبت شهادت حضرت رقیه(س) از چهارباغ خواجو اصفهان برگزار خواهد شد.

خبرنگار:علیرضاهژبری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان