تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰:۵۱
کد خبر : 14325

فرماندار اصفهان بر لزوم تعدیل میزان آب مصرفی و تنظیم الگوی کشت، تأکید کرد

فرماندار اصفهان بر لزوم تعدیل میزان آب مصرفی و تنظیم الگوی کشت، تأکید کرد

فرماندار اصفهان بر لزوم تعدیل میزان آب مصرفی و تنظیم الگوی کشت، تأکید کرد سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان عنوان کرد: با پیشنهاد و همکاری انجمن صنفی کشاورزان شهرستان و شرکت آب منطقه ای، تاریخ و میزان دبی آب جهت کشت پاییزه مشخص و در روزهای آینده به اطلاع عموم خواهد رسید. به گزارش

Print Friendly, PDF & Email

فرماندار اصفهان بر لزوم تعدیل میزان آب مصرفی و تنظیم الگوی کشت، تأکید کرد


سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان عنوان کرد: با پیشنهاد و همکاری انجمن صنفی کشاورزان شهرستان و شرکت آب منطقه ای، تاریخ و میزان دبی آب جهت کشت پاییزه مشخص و در روزهای آینده به اطلاع عموم خواهد رسید.
به گزارش دنیای اسرار، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در سومین جلسه کارگروه منابع طبیعی، آب و کشاورزی شهرستان، اظهار داشت: پیشنهادات و نقطه نظرات ارائه شده در این جلسه، باید توسط کارشناسان شرکت آب منطقه ای بررسی و به نتیجه معقول و متعارفی برسد تا امکان انجام آن برای یک دوره کشاورزی وجود داشته باشد.
فرماندار اصفهان با بیان اینکه مطالبات کشاورزان، کاملا بحق و درست است، افزود: در مدیریت منابع آب باید به نقطه نظرات مشترکی برسیم که در این راستا، میزان محقق و عملی شدن اقدامی که بتواند رضایتمندی طرفین را استمرار بخشد، وجود خواهد داشت.
سیستانی با تأکید بر لزوم تعدیل میزان آب مصرفی و تنظیم الگوی کشت، تصریح کرد: ما باید با تعدیل مصرف آب و تنظیم الگوی کشت و افزایش سطح زیرکشت با میزان آب موجود و با استفاده از روش های نوین به تفاهم برسیم.
وی با اشاره به اهمیت تقسیم و توزیع آب، عنوان کرد: با پیشنهاد و همکاری انجمن صنفی کشاورزان شهرستان و شرکت آب منطقه ای، تاریخ و میزان دبی آب جهت کشت پاییزه مشخص و در روزهای آینده به اطلاع عموم خواهد رسید.
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان