تاریخ انتشار : شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۹:۲۵
کد خبر : 21051

آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان های فنی ساختمان امروز در اصفهان برگزار شد.

آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان های فنی ساختمان امروز در اصفهان برگزار شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد:آزمون های ورود به حرفه مهندسان و کاردان های فنی ساختمان در هفت رشته مهندسی صبح و عصر دیروز در اصفهان همزمان با سراسرکشور برگزار شد.به گزارش دنیای اسرار:علیرضا قاری قران مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت: وزارت راه وشهرسازی در اجرای مواد ۱۱-۲۱-۲۶و۲۸ ایین

Print Friendly, PDF & Email


مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد:آزمون های ورود به حرفه مهندسان و کاردان های فنی ساختمان در هفت رشته مهندسی صبح و عصر دیروز در اصفهان همزمان با سراسرکشور برگزار شد.
به گزارش دنیای اسرار:علیرضا قاری قران مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت: وزارت راه وشهرسازی در اجرای مواد ۱۱-۲۱-۲۶و۲۸ ایین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان با همکاری سازمان سنجش اموزش کشور، نسبت به برگزاری آزمون های ورود به حرفه مهندسان اقدام کرده است .
وی افزود: این ازمون در هفت رشته مهندسی معماری بخشهای (نظارت و اجرا)،عمران بخشهای(نظارت،محاسبات و اجرا)،تاسیسات مکانیکی(طراحی و نظارت)،تاسیسات برقی(طراحی و نظارت)،شهرسازی ،نقشه برداری و ترافیک در پایه سه برای پروانه اشتغال به کار و کاردانهای فنی ساختمان و معماران تجربی امروز و فردا به طور هماهنگ و همزمان در سراسر کشور بر گزار می شود.
قاری قرآن خاطر نشان کرد:به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی ،ازمون برای دو نوبت و دو روز برنام ه ریزی شده که ۸۰ درصد داوطلبان امروز و ۲۰درصد دیگر فردا شرکت می کنند.
وی افزود: استفاده از ماسک سه لایه ی معمولی (بدون فیلتر ) برای داوطلبان الزامی بوده و همراه داشتن مواد ضدعفونی کننده یا پدالکلی جهت استفاده ی شخصی ، و نیز زیر انداز یا محفظه ی مناسب به منظور قرار دادن کتب وجزوات بر روی آن و عدم تماس با زمین به داوطابان توصیه شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه در این آزمون ۷۵ درصد داوطلبان ،آقایان و ۲۵درصد آن را خانم ها تشکیل داده اند. گفت :تعداد ۹ هزار و ۵۰۰ نفر داوطلب ،در حوضه دانشگاه آزاداسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) و ۷۰۰ نفر نیز در حوزه کاشان به رقابت پرداختند. که نتایج آزمون آنان در آذر ماه سال جاری اعلام می شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان