تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
کد خبر : 22801

همه ملزم به اجرای قانون هستیم

همه ملزم به اجرای قانون هستیم

استاندار اصفهان: مدیری که در زمینه دولت الکترونیک انفعالی برخورد کند نمی‌تواند از تحول اداری صحبت کند.به گزارش دنیای اسرار:دکتر عباس رضایی در آیین بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان با بیان اینکه مدیریت در این روزها بسیار سخت است گفت: امروز مدیران با مسائل و مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنند به

Print Friendly, PDF & Email


استاندار اصفهان: مدیری که در زمینه دولت الکترونیک انفعالی برخورد کند نمی‌تواند از تحول اداری صحبت کند.
به گزارش دنیای اسرار:دکتر عباس رضایی در آیین بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان با بیان اینکه مدیریت در این روزها بسیار سخت است گفت: امروز مدیران با مسائل و مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنند به همین جهت از مشکلات و کمبودها به عنوان فرصت و ارائه خدمات بیشتر باید استفاده کرد.
وی در ادامه افزود: نباید به ناملایمات در ابعاد مختلف توجه کرد چرا که تحریم‌‌ها ناجوانمردانه استکبار جهانی وجود دارد و همه روزه مشکلات متعددی را برای نظام به وجود می‌آوردند.
استاندار اصفهان مدیران امروز را ایثارگر و از خود گذشته دانست و تاکید کرد: از این رو ما باید دین خود را به نظام و انقلاب و شهدای گلگون کفن ادا کنیم.
وی با بیان اینکه تمامی فرمانداران و مدیران و روسای سازمان‌ها در این روزهای سخت و مشکلات نمونه هستند خاطرنشان کرد: نقشه راه تحول اداری به عنوان اصل اساسی در روند بهبود نظام اداری و اصلاح امور، الزام قانونی است.
رضایی با تاکید بر اینکه همه ما ملزم به اجرای قانون هستیم گفت: آن دسته از قوانین و مقررات ابلاغی مقام معظم رهبری باید به بخش نامه و قوانین و مقررات خاص خود تبدیل شود.
وی دولت الکترونیک را یکی از مصادیق تحول اداری دانست و افزود: تحول اداری باید باعث افزایش بهره‌وری و بهره برداری شود که دولت الکترونیک یکی از مصادیق این تحول است.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه محور و هسته اصلی تحول اداری در شرایط فعلی باید دولت الکترونیک باشد، تصریح کرد: مدیری که در زمینه دولت الکترونیک انفعالی برخورد کند نمی‌تواند از تحول اداری صحبت کند.
وی با بیان اینکه چابک سازی و منطقی کردن اندازه دولت و جذب مشارکت مردمی از طریق برون سپاری باید مورد توجه قرارگیرد تاکیدکرد:اگر مدیری برون سپاری نداشته باشد سیر پیشرفت و تحول اداری را طی نکرده است.
به گفته رضایی پیشرفت کشورها در راستای اجرای برون سپاری از طریق پرداختن به سرمایه انسانی و آموزش انجام شده است.
وی به برگزاری جشنواره شهید رجایی اشاره و تشریح کرد: این مناسبت‌ها باید گرامی داشته شوند و از آن‌ها برای بهبود اوضاع و شناسایی نقاط قوت و ضعف و ایجاد هماهنگی، همدلی و انسجام بیشتر باید استفاده شود.
گفتنی است دستگاه‌های اجرایی و کارمندان برتر استان اصفهان که در جشنواره شهید رجایی توانسته‌اند رتبه برتر را کسب کنند عبارتند از:
در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت رتبه برتر مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی در کل دستگاه‌های استان و رتبه برتر مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی در گروه توسط مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شهرستان اصفهان و رتبه برتر شاخص‌های اختصاصی گروه به مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان و رتبه برتر شاخص‌های عمومی به مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان کاشان اعطا شد و در این گروه سارا صالحی و مهران نصرازشرکت توزیع نیروی برق شهرستان اصفهان، امید بهمن‌زیاری و قاسمعلی ناظری از شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان، محمدرضا درویشی و محمد مهدی مهرآریان از شرکت آب و فاضلاب کاشان برگزیده خدمت شدند.
در گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی رتبه برتر مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی گروه به مدیرکل آموزش و پرورش استان، رتبه برتر شاخص‌های اختصاصی به مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای و رتبه برتر شاخص‌های عمومی به مدیرکل ورزش و جوانان اختصاص یافت و همچنین در این گروه سید بیژن رحیمی و بابک رضایی از اداره کل آموزش و پرورش استان، فهیمه آزادی‌پور و سید کاظم تجویدی از اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان، احسان شاه‌علی و فرح فخریان از اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزیده خدمت شدند.
در گروه عمومی و قضایی رتبه برتر مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی گروه به مدیرکل اقتصاد و امور دارایی استان، رتبه برتر شاخص‌های اختصاصی به مدیرکل ثبت احوال و رتبه برتر شاخص‌های عمومی گروه به مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان اعطا شد.
همچنین دراین گروه نرگس قربانی وسیدعلیرضا میرصانع ازاداره کل امور اقتصادی و دارایی استان اصفهان، غلامرضا مظاهری و سید عباس شیرانی از اداره کل ثبت احوال استان اصفهان، سمیه سلیمی و بهروز ستایش ازاداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان برگزیده خدمت شدند.
در گروه تولیدی و خدماتی رتبه برتر مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی گروه به مدیرکل امور مالیاتی استان، رتبه برتر شاخص‌های اختصاصی به مدیرکل امور عشایر و رتبه برتر شاخص‌های عمومی گروه به مدیرکل استاندارد استان اصفهان اختصاص یافت و در این گروه نیز پروانه مودت و سلیمان عظیمی از اداره کل امور مالیاتی استان اصفهان، زهرا داستان‌پور و محمود مومن‌زاده از اداره کل امور عشایر استان اصفهان، رسول مهرورزان و حجت‌الله ایوبی‌زاده از اداره کل استاندارد استان اصفهان برگزیده خدمت شدند.
در گروه سلامت و رفاه اجتماعی رتبه برتر مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی گروه به سرپرست اداره کل بهزیستی استان، رتبه برتر شاخص‌های اختصاصی به مدیر درمان تامین اجتماعی و رتبه برتر شاخص‌های عمومی گروه به سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اعطا گردید و در این گروه نیز ناهید راه انجام و زهره بحرینی از اداره کل بهزیستی استان اصفهان، حمداله خندان و علی ترک از درمان تامین اجتماعی استان اصفهان، شهید دکتر سعید حقیقی و الهام حسین خانی ازاداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان برگزیده خدمت شدند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان حایز رتبه برتر محور دولت الکترونیک شاخص‌های عمومی در کل دستگاه‌های استان اصفهان و مدیرکل صنعت، معدن و تجارت رتبه برتر محور مدیریت عملکرد شاخص‌های عمومی در کل دستگاه‌های استان شدند، همچنین احسان شفیعی و صالح سلمانی از شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان و شاهین آذری و اکبر عادل مرام از اداره کل صنعت معدن و تجارت استان اصفهان برگزیده خدمت شدند.
در دستگاه‌های برتر در مقابله با بیماری کرونا و حفاظت از سلامت مردم رتبه برتر در مقابله با بیماری کرونا و حفاظت سلامت در کل دستگاه‌های استان به رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اعطا شد و در این گروه نیز دکتر رضا فدایی نوبری و سید ابوالفضل میرزا بزرگ از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اصفهان و شهلا رفیعی و جعفر مقدسیان از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان برگزیده خدمت شدند.
فرمانداری‌ شاهین شهر و میمه، فلاورجان و گلپایگان فرمانداری‌های برتر در ارزیابی وزارت کشور حایز مقام کشوری شدند.
همچنین فرمانداری شهرضا و رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش فرهنگ، ترویج ایثار و شهادت حایز رتبه شدند.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان