تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
کد خبر : 24859

مشق ایثار بانک سینا به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان

مشق ایثار بانک سینا به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان

بانک سینا ۴۰ دستگاه تبلت برای کمک به تحصیل مجازی دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان اهدا نمود. به گزارش دنیای اسرار، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، در جلسه ای که با حضور مدیران بانک سینا و شرکت های بنیاد مستضعفان در استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری برگزار

Print Friendly, PDF & Email


بانک سینا ۴۰ دستگاه تبلت برای کمک به تحصیل مجازی دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان اهدا نمود.

به گزارش دنیای اسرار، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، در جلسه ای که با حضور مدیران بانک سینا و شرکت های بنیاد مستضعفان در استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری برگزار گردید، گفت: بنیاد مستضعفان در همه زمینه ها در قالب های مختلف و بصورت بلاعوض و وام، یاور امداد بود و در حمایت نیازمندان، از ورود کمیته امداد به یک بحران جلوگیری کرد.

کریم زارع اظهار داشت: کمیته امداد برای تحصیل فرزندان مددجویان تاکید دارد و هم اکنون ۲۶۰۰۰ دانش آموز در سطح استان از خدمات فرهنگی این نهاد بهره مند می شوند.  

زارع با توجه به شرایط کنونی و تحصیل دانش آموزان بصورت مجازی و تامین ۴۰ دستگاه تبلت توسط بانک سینا برای دانش آموزان تحت حمایت امداد گفت: با شروع تحصیل دانش  آموزان به صورت مجازی و با استفاده از تجهیزات الکترونیکی با کمک سازمان آموزش و پرورش استان نیازسنجی انجام و افراد تحت حمایت بررسی گردید. در این راستا تاکنون با همراهی و مشارکت خیران نیکوکار، بانک سینا و شرکت های صنعتی، تولیدی، بالغ بر چهار هزار دستگاه تبلت تهیه و در چند مرحله به دانش  آموزان تحت حمایت در استان اهدا شده است و این روند ادامه دارد.

کریم زارع با اشاره به عدم دسترسی برخی کودکان بویژه مددجویان کمیته امداد به تبلت یا گوشی‌های هوشمند برای آموزش دروس خود ادامه داد: ۷۰۰ فرزند تحت حمایت امداد از مددجویان نخبه در زمینه تحصیلی، ورزشی و… می باشند و اگر حمایت های امداد و مردم نیکوکار از آنها صورت نمی گرفت شاید چنین جایگاهی را کسب نمی کردند.

در این جلسه مظفری رییس شورای هماهنگی مدیران بنیادی استان اصفهان اظهار داشت: بنیاد مستضعفان بانک سینا در راستای انجام وظیفه سازمانی و اجتماعی خود توانسته در یاری رساندن به نیازمندان به خوبی وارد عمل شود و به شعار خدمت صادقانه جامه عمل بپوشاند.

همچنین اکبری مدیریت شعب بانک سینا در استانهای اصفهان و چهارمحال و بختیاری نیز گزارشی از عملکرد و خدمات بانک سینا در سال ۹۹ در راستای کمک به آسیب دیدگان ناشی از کرونا ارائه داشت و افزود: بصورت ابتکاری و بعنوان اولین بانک یکسری از هزینه های تبلیغاتی به خرید تبلت برای مددجویان امداد اختصاص داده شد.

گفتنی است؛ در این جلسه به صورت نمادین به ۴ فرزند تحت حمایت کمیته امداد نیز تبلت های اهدایی بانک سینا تقدیم گردید.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان