تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹
کد خبر : 24886

قاچاق مواد مخدر با کوله ناکام ماند

قاچاق مواد مخدر با کوله ناکام ماند

جانشین انتظامی استان از کشف ۷۰ کیلو مواد مخدر طی بازرسی از کوله های همراه ۲ کوله بر در عملیات ماموران یگان تکاوری این فرماندهی خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ “محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران واحد رزمی یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان حین

Print Friendly, PDF & Email


جانشین انتظامی استان از کشف ۷۰ کیلو مواد مخدر طی بازرسی از کوله های همراه ۲ کوله بر در عملیات ماموران یگان تکاوری این فرماندهی خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ “محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران واحد رزمی یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان حین گشت زنی در یکی از محورهای خاکی شهرستان “نائین” به ۲ نفر کوله بر که در حال دور زدن ایستگاه ایست و بازرسی را داشتند مشکوک و به افراد مذکور دستور ایست دادند.

وی افزود: متهمان بدون توجه به ایست ماموران اقدام به فرار کردند که در این لحظه ماموران به تعقیب آنها پرداخته و در یک اقدام به موقع و ضربتی هر ۲ متهم را دستگیر کردند.

جانشین انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: ماموران پس از دستگیری افراد کوله بر از داخل کوله آنها ۷۰ کیلو مواد مخدر شامل ۶۰ کیلو حشیش و ۱۰ کیلو تریاک را کشف کردند.

سرهنگ هاشمی فر با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی گفت: با توجه به نا امن شدن مسیرهای و محورهای اصلی برای قاچاقچیان و سوداگران مرگ این افراد برای عملی کردن نقشه خود از راه های فرعی وخاکی استفاده می کنند اما غافل از اینکه ماموران پلیس بر تمامی مناطق استان اشرافیت کامل دارند و اجازه جولان به این گونه افراد را نخواهند داد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان