تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
کد خبر : 25655

نظارت مستمر بر جلب رضایت و تکریم ارباب رجوعان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان / دریافت انتقادات و شکایات مردمی با روش‌های متنوع

نظارت مستمر بر جلب رضایت و تکریم ارباب رجوعان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان / دریافت انتقادات و شکایات مردمی با روش‌های متنوع

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: یکی از اهداف اصلی این اداره کل جلب رضایت ارباب رجوعان از طریق ارائه خدمات مطلوب است. به گزارش دنیای اسرار؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان داشت: در راستای ارتقا کرامت مردم، (توجه به حفظ حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع و حفظ صیانت اجتماعی)

Print Friendly, PDF & Email


مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: یکی از اهداف اصلی این اداره کل جلب رضایت ارباب رجوعان از طریق ارائه خدمات مطلوب است.

به گزارش دنیای اسرار؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان داشت: در راستای ارتقا کرامت مردم، (توجه به حفظ حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع و حفظ صیانت اجتماعی) در اولویت امور راه و شهرسازی استان اصفهان قرار دارد.

وی اذعان داشت: حق برخورداری از کرامت انسانی و رفتار محترمانه و اسلامی، دسترسی آسان و سریع به خدمات اداری، حق رسیدگی به موقع و منصفانه به شکایات و حفظ و رعایت حریم خصوصی همه افراد بخشی از مصادیق حقوق شهروندی در نظام اداری است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: کارکنان این اداره کل در زمینه حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع از آموزش‌های مستمر بهره مند می‌شوند لذا با معیارهای مختلفی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه حوزه بازرسی و پاسخگویی به شکایات این اداره کل، نظارت و پیگیری، انجام تحقیقات و بازرسی‌های مستمر و ادواری لازم از کلیه واحدهای مختلف راه و شهرسازی استان و ادارات تابعه را بر عهده دارد عنوان کرد: این حوزه در چارچوب موازین قانونی، ضمن راهنمایی و ارشاد، نحوه خدمت و اجرای ضوابط و فعالیت‌های هر بخش را کنترل می‌کند.

قاری‌قرآن افزود: حوزه بازرسی و پاسخگویی به شکایات این اداره کل با ارزیابی عملکرد مدیران و کارکنان، سلامت و ارتقای بازدهی در تمامی زمینه‌های کاری را به منظور حصول اطمینان از اجرای صحیح مقررات و ضوابط مورد بررسی قرار داده و به تبع آن روش‌ها و طرح‌های اصلاحی را پیشنهاد می‌دهد.

وی با بیان اینکه این اداره‌کل در زمان کوتاهی به شکایات مرتبط با حقوق شهروندی پاسخ می‌دهد اظهار کرد: در راستای ارتقای سلامت اداری، رعایت و حفظ حقوق شهروندی، از پنج طریق پاسخگویی شکایات مردم عزیز استان هستیم. این روش‌ها شامل سامانه‌ شهراه (سامانه مدیریت ارتباط شهروندی وزارت راه و شهرسازی )، سامانه سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت)، سامانه سازمان بازرسی، پورتال اداره‌کل و مراجعه حضوری است.

قاری‌قرآن در پایان گفت: این اداره کل همواره برنامه‌ریزی دقیقی در اجرای ماموریت‌های محوله دارد لذا امیدواریم بتوانیم بیش از پیش در راستای تکریم ارباب رجوع و رعایت ملزومات شهروند مداری کوشا باشیم

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان