تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱
کد خبر : 27922

توزیع هوشمند کالاهای اساسی در سامانه بازرگام

توزیع هوشمند کالاهای اساسی در سامانه بازرگام

 به گزارش دنیای اسرار:علیرضا جاوید عربشاهی رییس مرکز امور ارتباطات، مجلس و استان‌های سازمان تعاونی روستایی ایران  در نشست خبری بااصحاب رسانه از آغاز طرح توزیع دیجیتالی مرغ و تخم مرغ در شهر اصفهان خبرداد وافزود:در این طرح هر شهروند می‌تواند برای خرید مرغ منجمد و تخم‌مرغ شانه‌ای پس از ثبت‌نام و دریافت کد رهگیری در

Print Friendly, PDF & Email

 به گزارش دنیای اسرار:علیرضا جاوید عربشاهی رییس مرکز امور ارتباطات، مجلس و استان‌های سازمان تعاونی روستایی ایران  در نشست خبری بااصحاب رسانه از آغاز طرح توزیع دیجیتالی مرغ و تخم مرغ در شهر اصفهان خبرداد وافزود:در این طرح هر شهروند می‌تواند برای خرید مرغ منجمد و تخم‌مرغ شانه‌ای پس از ثبت‌نام و دریافت کد رهگیری در سامانه بازرگام  به قیمت مصوب وبدون پرداخت هزینه ارسال  و تحویل درب منازل ، اقلام خود را حداکثر ظرف  ۲۴ ساعت  آینده تحویل بگیرد.
وی ادامه داد: هر شهروند می‌تواند در ۲۴ ساعت ۵۰ کیلوگرم مرغ منجمد به قیمت هر کیلوگرم ۲۰ هزار تومان و شانه تخم‌مرغ ۳۰ عددی به مبلغ ۴۳ هزار تومان دریافت کنند.

 عربشاهی خاطرنشان کرد: طرح توزیع الکترونیکی مرغ و تخم‌مرغ  ابتدا در شهر تهران آغاز شد و اصفهان را به‌عنوان شهر دوم برگزیدیم و قرار است برای شهرهای کرج و رشت و یزد نیز برنامه‌ریزی شود.
وی هدف از تنظیم این طرح را تنظیم بازار و کنترل نرخ‌های توزیع این دو مواد غذایی برشمرد و تصریح کرد: حذف واسطه‌ها و تسهیل در ارائه مواد غذایی ازجمله دیگر اهداف این طرح به شمار می‌رود.

رییس مرکز امور ارتباطات، مجلس و استان‌های سازمان تعاونی روستایی ایران ادامه داد: برنامه ما این است که تا پایان سال در ۱۰ استان طرح توزیع اینترنتی مرغ و تخم‌مرغ را اجرا کنیم و سپس برای سایر شهرستان‌ها اقدامات لازم را انجام دهیم.

عربشاهی گفت: از دیگر برنامه‌های این سازمان می‌توان به توزیع میوه شب عید مانند طرح اینترنتی فعلی و در بستر سامانه و اینترنت و برای دسترسی راحت‌تر مردم به اقلام مصرفی اشاره کرد.
وی بابیان اینکه سامانه طراحی‌شده توانایی و ظرفیت بالایی دارد و حتی ثبت ۱۴ هزار سفارش در ثانیه هم ثبت‌شده است افزود: سامانه بازرگام جدا از قبلی عرضه مرغ است و هیچ‌گونه تعارضی با یکدیگر ندارند.

خبرنگار:علیرضاهژبری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان