تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۵۹
کد خبر : 30429

بارگذاری اطلاعات مکانمند شرکت آب بر روی پلاک‌های آبی هوشمند در مناطق ۸ و ۱۲

بارگذاری اطلاعات مکانمند شرکت آب بر روی پلاک‌های آبی هوشمند در مناطق ۸ و ۱۲

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان خبر داد: بارگذاری اطلاعات مکانمند شرکت آب بر روی پلاک‌های آبی هوشمند در مناطق ۸ و ۱۲ مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان از بارگذاری اطلاعات مکانمند شرکت آب بر روی پلاک‌های آبی هوشمند مناطق ۸ و ۱۲ شهرداری اصفهان خبر داد. به گزارش دنیای

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان خبر داد:

بارگذاری اطلاعات مکانمند شرکت آب بر روی پلاک‌های آبی هوشمند در مناطق ۸ و ۱۲

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان از بارگذاری اطلاعات مکانمند شرکت آب بر روی پلاک‌های آبی هوشمند مناطق ۸ و ۱۲ شهرداری اصفهان خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:، سید حمید رضا ابطحی با اعلام این خبر گفت: امروزه استفاده از اطلاعات مکانی و سرویس‌های مکان‌مبنا در فعالیت‌های شهری، ارگان‌های خدمات رسان و شهروندان به ‌طور چشمگیری رو به افزایش است و بخش عمده‌ای از فعالیت‌ها و خدمات شهری وابسته به اطلاعات مکانی و توصیفی پلاک‌های آبی و بارکدهای هوشمند پستی ساختمان‌ها است.

او افزود: شهرداری اصفهان با همکاری اداره کل پست اصفهان اقدام به نصب پلاک‌های پستی هوشمند کرده و نصب این پلاک‌ها در مناطق مختلف در حال انجام است.

او تصریح کرد: طی جلسات کارشناسی که با حضور نمایندگان شهرداری و شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان برگزار شد، درخصوص توسعه زیرساخت اطلاعات مکانی یکپارچه در قالب پایگاه داده مکانی اس.دی.ای، اطلاعات مکانمند شرکت آب به بارکد هوشمند پلاک‌های آبی و پستی شهر اصفهان اضافه شد.

ابطحی خاطرنشان کرد: این اطلاعات مناطق ۸ و ۱۲ شهرداری اصفهان را پوشش می‌دهد و شامل شماره اشتراک و ردیف مشترکین است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان با اشاره به مزایای استفاده از پلاک‌های آبی هوشمند، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند با اسکن بارکد (کیوآر کد) پلاک‌های آبی و پستی نصب شده در مناطق ۸ و ۱۲ شهر اصفهان به اطلاعات شرکت آب از جمله شماره ردیف و شماره اشتراک جهت تسریع در دسترسی به اطلاعات واحد مسکونی خود دسترسی داشته باشند.

او ادامه داد: اطلاعاتی که در گذشته به صورت دستی ثبت می‌شد و منظر منازل را نازیبا می‌کرد، امروز به صورت الکترونیکی در دسترس خواهد بود.

ابطحی همچنین خبر داد: در آینده نزدیک از طریق پرتال شهرداری اصفهان که لینک آن بر روی بارکدها قرار گرفته است، به قابلیت‌هایی از جمله جست‌وجوی ردیف و شماره اشتراک آب و نمایش آن بر روی نقشه دسترسی خواهیم داشت.

او افزود: همچنین ارائه سایر اطلاعات مکانمند از جمله نشانی، موقعیت و کد نوسازی ملک و سایر خدمات شهروندی قابل ارائه توسط شهرداری اصفهان نیز در قالب بارکد پلاک‌های آبی و پستی برنامه ریزی شده و به زودی اجرا خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان