تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
کد خبر : 30959

هفته پژوهش، فرصت مغتنمی برای ارتقاء پلیس، با اتکاء به دانش

هفته پژوهش، فرصت مغتنمی برای ارتقاء پلیس، با اتکاء به دانش

به گزارش دنیای اسرار:گروه اجتماعی_اصفهان_رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان هفته پژوهش را فرصت مناسبی برای بزرگداشت دانش محوری و پژوهشگری و نیز ارج نهادن به جایگاه تحقیق و مطالعه در پیشبرد برنامه و فعالیت ها دانست. سرهنگ”احمد اشرفی” به مناسبت فرارسیدن هفته پژوهش در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت:

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:گروه اجتماعی_اصفهان_رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان هفته پژوهش را فرصت مناسبی برای بزرگداشت دانش محوری و پژوهشگری و نیز ارج نهادن به جایگاه تحقیق و مطالعه در پیشبرد برنامه و فعالیت ها دانست.
سرهنگ”احمد اشرفی” به مناسبت فرارسیدن هفته پژوهش در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: هفته پژوهش، زمان مناسبی برای بزرگداشت دانش محوری و پژوهشگری و نیز فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به جایگاه تحقیق و مطالعه در پیشبرد اهداف و فعالیت هاست.
وی افزود: بر این اساس یکی از عرصه هایی که تحقیق و پژوهش می¬ تواند در آن باعث تحولات مفید و پیشرفت¬های شگرف و تأثیرگذار باشد، حیطه¬ نظم و امنیت است. به همین دلیل فراجا در هفته¬ پژوهش تلاش دارد ضمن معرفی دستاوردهای پژوهشی خود، از ظرفیت و توانمندی محققان و اندیشمندان درون و برون سازمانی برای هوشمندسازی پلیس و کشف راهبردهای علمی ارتقای امنیت بهره¬ گیری کند.
رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: امروز پلیس به عنوان سازمانی هوشمند و پیشرو، در عرصه پژوهش محوری و دانش بنیانی نیز گام های مطلوبی را برای دانش مدار کردن اقدامات و برنامه های خود برداشته که کسب رتبه نخست معاونت علوم و تحقیقات فراجا در سطح نیروهای مسلح در جشنواره مالک اشتر و معرفی به عنوان رده برتر در حوزه پژوهش سال۱۴۰۱، شاهدی بر این مدعاست.
این مقام انتظامی گفت: دفتر تحقیقات کاربردی به عنوان متولی اصلی فعالیّت¬های پژوهشی در فرماندهی انتظامی استان اصفهان بر اساس همین رویکرد، اجرای برنامه های متنوعی از جمله برگزاری شورای پژوهش و دانش، برگزاری نشست علمی با رؤسای دانشگاه های استان، امضای تفاهم نامه با مراکز پژوهشی، اجرای میزگرد و … را در دستور کار خود دارد.
سرهنگ اشرفی اظهار امیدواری کرد با بهره ¬گیری از فرصت هفته¬ پژوهش بتوان ضمن معرفی فعالیت های تحقیقاتی و مطالعاتی پلیس، مشارکت فعال نخبگان و محققان را جلب نمود تا از طریق گسترش منابع دانشی و توسعه¬ فعالیت های علمی، ارتقای هر چه بیشتر امنیت اجتماعی و به تبع آن، تحقق یک جامعه پویا، با نشاط و امن حاصل شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان