تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
کد خبر : 31207

انجام عملیات گازکشی در مجتمع گردشگری صفه پس از دو دهه

انجام عملیات گازکشی در مجتمع گردشگری صفه پس از دو دهه

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: عملیات گازکشی مجتمع گردشگری صفه پس از دو دهه توسط متخصصان واحد عمران شرکت توسعه سیاحتی سپاهان و پیمانکاران ناظر صورت گرفت که از این پس امکان ارائه خدمات مؤثر و آسان به ذی‌نفعان این ظرفیت تفریحی و گردشگری فراهم خواهد شد. به

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: عملیات گازکشی مجتمع گردشگری صفه پس از دو دهه توسط متخصصان واحد عمران شرکت توسعه سیاحتی سپاهان و پیمانکاران ناظر صورت گرفت که از این پس امکان ارائه خدمات مؤثر و آسان به ذی‌نفعان این ظرفیت تفریحی و گردشگری فراهم خواهد شد.

به گزارش دنیای اسراربه نقل از ایمنا:سعید ساکت با اشاره به انجام کامل پروژه گازکشی در مجتمع گردشگری صفه، اظهار کرد: این مجموعه به عنوان یکی از مراکز قابل توجه گردشگران، به واسطه نبود گاز با مشکلات مختلفی پیرامون جذب سرمایه‌گذار و ارائه خدمات آسان به مشتریان مواجه بوده، به همین منظور احداث خط لوله گاز برای مصرف سرمایه‌گذاران و مجتمع اداری این مجموعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی پیرامون جزئیات این پروژه ادامه داد: این پروژه از پانزدهم آبان‌ماه آغاز شد و به مدت ۴۵ روز تداوم داشت که در این مدت بیش از ۲۸۸۰ نفر-ساعت کار عمرانی، فنی، برقی و تخصصی انجام گرفته است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با بیان اینکه پروژه گازکشی مجتمع گردشگری صفه به دو بخش عمرانی و مکانیکی تقسیم می‌شود، خاطرنشان کرد: در این پروژه پس از تعیین مسیر گازکشی توسط متخصصان واحد عمران شرکت توسعه سیاحتی سپاهان، پیمانکار و کارشناس ناظر، حفاری به طول ۵۰۰ متر انجام شده و پیرو آن بیش از ۶۰۰ متر لوله‌کشی صورت گرفته است.

ساکت زمان‌بر شدن این پروژه را ناشی از شرایط سخت حفاری در دامنه کوه دانست و تصریح کرد: به‌منظور کسب اطمینان بیش از پیش نسبت به اقدامات فنی و تخصصی انجام شده و سلامت پروژه گازکشی، عملیات رادیوگرافی به صورت رندوم از هفت نقطه جوش خط لوله گاز این مجموعه انجام شد.

وی با اشاره به همکاری ارزنده شهرداری منطقه پنج اصفهان در انجام سریع و تخصصی این عملیات گفت: از جمله مزایا و اثرات گازکشی در مجتمع گردشگری صفه می‌توان به تسهیل جذب سرمایه‌گذاران مستعد، صرفه‌جویی و کاهش مصرف انرژی برق و ارائه خدمات مؤثر به کارکنان فعال در این مجموعه اشاره کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان