تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
کد خبر : 31866

اختصاص تسهیلات اشتغال به ۱۷ هزار و ۸۶۲ مددجوی اصفهانی

اختصاص تسهیلات اشتغال به ۱۷ هزار و ۸۶۲ مددجوی اصفهانی

با گذشت ده ماه از سال، بیش از ۱۷ هزار طرح مددجویی با نظارت کمیته امداد استان اصفهان از تسهیلات اشتغال بهره مند شدند. به گزارش ردنیای اسرار، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با تاکید به حمایت از طرح های اشتغال زایی مددجویان، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون برای

Print Friendly, PDF & Email

با گذشت ده ماه از سال، بیش از ۱۷ هزار طرح مددجویی با نظارت کمیته امداد استان اصفهان از تسهیلات اشتغال بهره مند شدند.
به گزارش ردنیای اسرار، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با تاکید به حمایت از طرح های اشتغال زایی مددجویان، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون برای ایجاد، راه اندازی و پایداری، ۱۷ هزار و ۸۶۲ طرح مددجویی، تسهیلات اشتغال پرداخت شده است.
کریم زارع با اشاره به اینکه این نهاد علاوه بر خدمت رسانی به محرومان، نقش کارآفرینی اجتماعی را نیز بر عهده دارد، ادامه داد: افزایش توان اقتصادی افراد و خانواده های مستعد، با ایجاد فرهنگ کارآفرینی و تلاش در مددجویان برای رسیدن به زندگی بهتر از برنامه های این نهاد است.
وی هدف از اجرای طرح های خودکفایی و اشتغال زایی کمیته امداد را افزایش توان مالی و کاهش وابستگی مددجویان به دریافت مستمری این نهاد بیان کرد و افزود: امسال تاکنون هزار و ۳۶۵ میلیارد تومان، تسهیلات اشتغال به بیش از ۱۷ هزار طرح مددجویی اختصاص یافته تا علاوه بر افزایش درآمد بین خانواده های تحت حمایت، به افزایش اعتماد به نفس جامعه هدف نیز کمک شود.
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، گفت: کارآفرینی با دو عامل فرصت و تمایل به کارآفرین شدن تعیین می شود که بدون شک، تسهیلات و اعتبارات می تواند نقش مهمی را در این زمینه ایفا کند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان