تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
کد خبر : 33437

تقدیر فرمانده کل انتظامی کشور از سردار “هاشمی فر”

تقدیر فرمانده کل انتظامی کشور از سردار “هاشمی فر”

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران از سردار محمدرضا هاشمی فر، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان که به عنوان مدیر برتر سال ۱۴۰۱ انتخاب شده قدردانی کرد. به گزارش  دنیای اسرار، در متن لوح تقدیر سردار”احمدرضا رادان” خطاب به جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان آمده است: « امنیت یکی از ضروری ترین نیازهای جامعه است

Print Friendly, PDF & Email

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران از سردار محمدرضا هاشمی فر، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان که به عنوان مدیر برتر سال ۱۴۰۱ انتخاب شده قدردانی کرد.

به گزارش  دنیای اسرار، در متن لوح تقدیر سردار”احمدرضا رادان” خطاب به جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان آمده است:
« امنیت یکی از ضروری ترین نیازهای جامعه است که تحقق این امر میسر نمی شود مگر با تلاش و همت نیروهای خدوم و فداکار که با بذل جان خویش آسایش و امنیت را برای مردم به ارمغان می آورند.بی شک پاداش این عزیزان نزد خداوند متعال همچون مجاهدان فی سبیل الله محفوظ و منظور است.
با توجه به اینکه جنابعالی در ارزیابی های بعمل آمده با تاسی به آموزه های ارزشمند دین مبین اسلام و اجرای تدابیر و برنامه ها نسبت به انجام وظایف و ماموریت های محوله همت گمارده اید عنوان مدیر برتر سال ۱۴۰۱ را کسب کرده اید لذا لازم می دانم به پاس این موفقیت ارزشمند از زحمات و مساعی مؤثر شما تشکر و قدردانی نمایم.
توفیقات روز افزون شما در جلب رضایت خداوند متعال و در امتداد آن جلب رضایت مردم در حراست از امنیت و تامین آسایش عمومی،تحت زعامت و رهبری فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه ایزد منان خواستارم.»

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان