تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴
کد خبر : 33907

آینده ای روشن در انتظار کارگاه مرکزی تعمیرات/سرپرست شرکت توسعه انرژی افق پارتاک منصوب شد

آینده ای روشن در انتظار کارگاه مرکزی تعمیرات/سرپرست شرکت توسعه انرژی افق پارتاک منصوب شد

به گزارش دنیای اسرار:با حکم رییس هیات مدیره شرکت توسعه انرژی افق پارتاک(کارگاه مرکزی تعمیرات) مهندس حسین مومنی به عنوان سرپرست این شرکت منصوب شد. معاون صنایع پایین‌دستی هلدینگ پتروپالایش اصفهان در آیین معارفه سرپرست شرکت توسعه انرژی افق پارتاک گفت: این کارگاه آینده روشنی دارد و توسعه کارگاه مرکزی در دستور کار است و

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:با حکم رییس هیات مدیره شرکت توسعه انرژی افق پارتاک(کارگاه مرکزی تعمیرات) مهندس حسین مومنی به عنوان سرپرست این شرکت منصوب شد. معاون صنایع پایین‌دستی هلدینگ پتروپالایش اصفهان در آیین معارفه سرپرست شرکت توسعه انرژی افق پارتاک گفت: این کارگاه آینده روشنی دارد و توسعه کارگاه مرکزی در دستور کار است و شرکت توسعه انرژی افق پارتاک این مهم را بر عهده دارد.

مهندس شهسواری ابراز امیدواری کرد: آقای مومنی بتواند ضمن تعامل با دیگر روسای کارگاه، اهداف مشعل پویا را عملیاتی کند. مدیرعامل شرکت مشعل پویا اسپادانا هم ضمن قدردانی از زحمات مهندس اعتمادی مدیرعامل سابق افق پارتاک، گفت: با انتصاب آقای مومنی یک فرد متخصص سکان کارگاه را بدست گرفته است.

مهندس مجید نادری نژاد افزود: به یقین مهندس مومنی، با توجه به دانش، مهارت و محبوبیتی که دارد، کارگاه را به درستی و صحت هدایت می­کند و ما هم با تمام توان از ایشان حمایت خواهیم کرد.

مهندس امیر سخنورنیا، رییس هیات مدیره شرکت توسعه انرژی افق پارتاک و رئیس پشتیبانی ساخت داخل هلدینگ پترو پالایش اصفهان هم گفت: امیدواریم با حمایت های هرچه بیشتر مدیران، کارگاه مرکزی بتواند با استفاده از ظرفیت های خود، زمینه پیشرفت و انجام پروژه های سخت­تر را عملیاتی کند.

مهندس حسین مومنی پیش از این رییس کارگاه تجهیزات دوار پالایشگاه بود، و پیش از وی مهندس قوام اعتمادی، در سمت مزبور تصدی داشت. شرکت توسعه انرژی افق پارتاک یکی از سه شرکت زیر مجموعه مشعل پویاست، که توسعه، جابجایی و هدایت کارگاه مرکزی تعمیرات پالایشگاه را عهده دار است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.