تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
کد خبر : 34203

سرپرست اداره کل ثبت احوال استان اصفهان منصوب شد

سرپرست اداره کل ثبت احوال استان اصفهان منصوب شد

طی حکمی از سوی معاون وزیر و رییس سازمان ثبت احوال کشور، سرپرست اداره کل ثبت احوال استان اصفهان منصوب شد. به گزارش  دنیای اسرار،جلسه تکریم و معارفه مدیرکل سابق و سرپرست جدید اداره کل ثبت احوال استان اصفهان با حضور سید علی نصراله معاون برنامه‌ریزی مدیریت و توسعه منابع انسانی و پورسعیدی مشاورعالی ریاست

Print Friendly, PDF & Email

طی حکمی از سوی معاون وزیر و رییس سازمان ثبت احوال کشور، سرپرست اداره کل ثبت احوال استان اصفهان منصوب شد.
به گزارش  دنیای اسرار،جلسه تکریم و معارفه مدیرکل سابق و سرپرست جدید اداره کل ثبت احوال استان اصفهان با حضور سید علی نصراله معاون برنامه‌ریزی مدیریت و توسعه منابع انسانی و پورسعیدی مشاورعالی ریاست سازمان و مدیرکل حراست سازمان ثبت احوال کشور در سالن کنفرانس اداره کل ثبت احوال استان اصفهان برگزار گردید.

در این مراسم از زحمات و تلاش‌های حسین غفرانی کجانی مدیرکل سابق ثبت احوال استان اصفهان تقدیر و در ادامه با حکم هاشم کارگر معاون وزیر کشور و رییس سازمان ثبت احوال کشور مجتبی یکتامنش به عنوان سرپرست اداره کل ثبت احوال استان اصفهان منصوب شد.

در حکم هاشم کارگر معاون وزیر و رییس سازمان ثبت احوال کشور آمده است:

انتظار دارد با سرلوحه قراردادن رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و در راستای اهداف، سیاست‌ها و برنامه‌های راهبردی سازمان ضمن بهره‌گیری از منابع و توان سازمانی و مشارکت بین بخشی زمینه تحقق اهداف سازمان را در چارچوب وظایف فراهم نمایید.

همچنین در در این حکم بر اهتمام به عدالت محوری، انقلابیگری، مردم‌داری، پاک دستی و فساد ستیزی، قانون‌مداری و توجه به ارتقاء سلامت اداری و تکریم ارباب رجوع تاکید شده است.

گفتنی است مجتبی یکتامنش قبل از این مسئولیت معاونت فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی اداره کل ثبت احوال استان اصفهان را بر عهده داشت.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان