تاریخ انتشار : جمعه ۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
کد خبر : 34421

برخورد قاطع آموزش و پرورش استان اصفهان با دریافت شهریه های نامتعارف مدارس غیردولتی

برخورد قاطع آموزش و پرورش استان اصفهان با دریافت شهریه های نامتعارف مدارس غیردولتی

رئیس اداره مشارکتهای مردمی و مدارس غیر دولتی آموزش و پرورش خبر داد: برخورد قاطع آموزش و پرورش استان اصفهان با دریافت شهریه های نامتعارف مدارس غیردولتی رئیس اداره مشارکتهای مردمی و مدارس غیر دولتی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در صورتی که گزارشاتی از اعلام شهریه های نامتعارف از سوی برخی

Print Friendly, PDF & Email

رئیس اداره مشارکتهای مردمی و مدارس غیر دولتی آموزش و پرورش خبر داد:

برخورد قاطع آموزش و پرورش استان اصفهان با دریافت شهریه های نامتعارف مدارس غیردولتی

رئیس اداره مشارکتهای مردمی و مدارس غیر دولتی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در صورتی که گزارشاتی از اعلام شهریه های نامتعارف از سوی برخی مدارس به آموزش و پرورش برسد در شورای نظارت استان و طبق دستور مدیر کل آموزش و پرورش و رئیس شورای نظارت بر مدارس غیردولتی برای آن آموزشگاه رأی صادر خواهد شد؛

 

به گزارش دنیای اسرار، علی حمیدی، رئیس اداره مشارکتهای مردمی و مدارس غیر دولتی این اداره کل در گفت و گو با روابط عمومی اظهار داشت: یکی از مباحث و چالش‌های زمان ثبت نام در مدارس موضوع شهریه می باشد.

 

وی در خصوص شیوه تعیین شهریه اذعان داشت: مدارس اطلاعات خود را بر اساس شرایط، فضا، پرسنل و امکانات از طریق سامانه اعلام می کنند. این اطلاعات بعد از بررسی توسط وزارت آموزش و پرورش منجر به مشخص شدن شهریه‌ی مدرسه خواهد شد.

 

حمیدی ادامه داد: در سال جاری شهریه ها در قالب ۳ پوستر تحت عناوین شهریه‌ی مصوب، شهریه‌ی فوق برنامه و شهریه‌ی تابستانه آماده شده و به مدارس ارسال خواهد شد که مدارس موظف هستند این پوسترها را در مدرسه و در معرض دید اولیا و خانواده‌ها قرار دهند.

 

رئیس اداره مشارکتهای مردمی و مدارس غیر دولتی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: تا وقتی پوستر شهریه به دست مدارس نرسیده و داخل مدارس نصب نشده است، طبق قانون باید شهریه‌ی سال قبل و فقط شهریه‌ی مصوب از دانش‌آموزان اخذ شود و هیچ عدد و رقم دیگری نباید اعلام شود.

 

وی خاطرنشان کرد: خانواده‌ها در صورت مشاهده هرگونه تخلفی در اخذ شهریه به کارشناس مشارکتها و کارشناس ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات مناطق و نواحی مراجعه کنند؛ اولیا تا قبل از اعلام شهریه‌ی رسمی نباید هیچ قراردادی را با مدیر منعقد کرده و فقط در قبال مبلغ پیش‌ثبت‌نام رسید دریافت کنند.

 

حمیدی با اشاره به اعلام هزینه‌های نامتعارف ابراز داشت: در صورتی که گزارشاتی از اعلام شهریه های نامتعارف از سوی برخی مدارس به آموزش و پرورش برسد در شورای نظارت استان و طبق دستور مدیر کل آموزش و پرورش و رئیس شورای نظارت بر مدارس غیردولتی برای آن آموزشگاه رأی صادر خواهد شد؛

 

رئیس اداره مشارکتهای مردمی و مدارس غیر دولتی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: اولیا توجه داتشه باشند مبالغی که جهت شهریه‌ی مدارس از بستر هایی نظیر فضای مجازی منتشر می‌شود صحت نداشته و تنها با مراجعه به مدرسه و تحقیق صحت مبلغ اعلام شده را بررسی کنند؛ همچنین از اعلام مبالغ نامعتبر به سایر افراد اجتناب نمایند.

 

وی در پایان متذکر شد: خانواده‌ها با تحقیقات میدانی مدرسه‌ی غیردولتی را برای فرزند خود انتخاب کرده و از شهریه‌ی مدارس اطلاع پیدا کنند؛ مدارس نیز قوانین را رعایت کنند تا با مشکل مواجه نشویم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان