تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
کد خبر : 34513

کشف بیش از ۷ میلیارد کالای قاچاق در”نایین”

کشف بیش از ۷ میلیارد کالای قاچاق در”نایین”

فرمانده انتظامی شهرستان “نائین” از کشف انواع کالاهای خارجی قاچاق به ارزش ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد . به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ “هادی کیانمهر”  گفت: ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت نائین در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین

Print Friendly, PDF & Email

فرمانده انتظامی شهرستان “نائین” از کشف انواع کالاهای خارجی قاچاق به ارزش ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد .
به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ “هادی کیانمهر”  گفت: ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت نائین در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل و بازدید از ۲ دستگاه اتوبوس و ۶ دستگاه کامیون به وسایل بار این خودروها مشکوک و موضوع را تحت بررسی تخصصی قرار دادند.
وی با بیان اینکه در بررسی های تخصصی مشخص شد رانندگان این خودروها فاقد هرگونه اسناد و مدارک معتبر گمرکی بوده و محموله های باری خود را به صورت قاچاق از جنوب کشور تهیه کردند افزود: در این عملیات ۴ عدد کولر گازی، یک عدد ماشین لباسشویی، ۹ عدد دوچرخه، ۲ دستگاه موتور سیکلت، ۵ عدد تلویزیون ال ای دی، ۱۴۰ کیلو بادام هندی ،۱۲۵ کیلو ترشی انبه، ۶۰ جفت کفش و ۷۴ کیلو پوشاک تاناکورا کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان نائین با اشاره به اینکه ارزش اموال کشف شده در این عملیات از سوی کارشناسان مربوطه ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص ۸ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.‌

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان