تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
کد خبر : 34636

توصیه های پلیس فرودگاه شهید بهشتی اصفهان در زمان استقبال از زائران بیت الله الحرام

توصیه های پلیس فرودگاه شهید بهشتی اصفهان در زمان استقبال از زائران بیت الله الحرام

رئیس پلیس فروگاه شهید بهشتی اصفهان همزمان با نزدیک شدن به زمان ورود زائران بیت الله الحرام به کشور توصیه هایی را در زمان استقبال از زائران ارائه کرد. به گزارش دنیای اسرار، سرهنگ ذبیح الله دلاور بیان داشت: با توجه به اینکه در زمان استقبال از زائران حجاج بیت الله الحرام با ازدحام جمعیت

Print Friendly, PDF & Email

رئیس پلیس فروگاه شهید بهشتی اصفهان همزمان با نزدیک شدن به زمان ورود زائران بیت الله الحرام به کشور توصیه هایی را در زمان استقبال از زائران ارائه کرد.

به گزارش دنیای اسرار، سرهنگ ذبیح الله دلاور بیان داشت: با توجه به اینکه در زمان استقبال از زائران حجاج بیت الله الحرام با ازدحام جمعیت در فروگاه مواجه هستیم به شهروندانی که برای استقبال از زائران به این مکان می آیند توصیه می کنیم که حتماً مراقب گوشی تلفن همراه، اموال و وسایل همراه خود بوده و هشدارهای ایمنی در خصوص پیشگیری از سرقت را مد نظر قرار داده و هر گونه حرکت مشکوک را به ماموران پلیس فرودگاه اطلاع دهند.

وی افزود: از شهروندان و زائران عزیز انتظار داریم که حتماً در بحث پیشگیری از جرایم، ترددها و همچنین ترافیک احتمالی در محوطه فرودگاهی همکاری لازم را با ماموران پلیس فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به عمل آورند.

رئیس پلیس فروگاه شهید بهشتی اصفهان همچنین در پاسخ به این پرسش که اگر چنانچه زائری گذرنامه خود را مفقود کرده و در هنگام ورود به کشور همراه نداشته باشد بایستی چه اقدامی انجام دهد، گفت: در صورتی که زائری گذرنامه خود را مفقود کرده باید این موضوع را به مدیر کاروان اطلاع داده تا از طریق هماهنگی لازم با مدیر حج و زیارت خود موضوع پیگیری و مشکل ورود به کشور آنها حل شود.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان